וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמנת החתונה של אילנית לוי ואלירז שדה נחשפת

4.12.2018 / 10:55

אחרי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם שאילנית לוי קיבלה הצעת נישואים מאלירז שדה, עכשיו הגיע הזמן שהיא תחשוף בפניכם לראשונה את ההזמנה לחתונה שתערך בעוד כשבועיים. וואלה! סלבס רשימת מוזמנים

ניר פקין

זוכרים איך רק לפני ארבעה חודשים וואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם כי אחרי שבע שנות זוגיות, אלירז שדה סוף סוף כרע ברך והציע נישואים לאהובת ליבו, אילנית לוי? אז עכשיו זה באמת קורה, כך שהזוג המאושר שלח היום (ג') הזמנות לכל בני המשפחה והחברים הקרובים עם כל הפרטים על האירוע המרגש שייערך בעוד כשבועיים.

חתונה מירב פלדמן. ניר פקין
מתכוננים לחתונה. אלירז ואילנית/ניר פקין

אחרי שוואלה! סלבס דיווחה לכם ראשונה על הצעת הנישואים ואחרי שהביאה לכם תמונות בלעדיות של אילנית לוי בוחרת שמלת כלה ביחד עם החבר הטוב, מיקי בוגנים - עכשיו הגיע הזמן לחשוף בפניכם לראשונה גם את ההזמנה המדוברת לאירוע הכי לוהט שיחתום את שנת 2018 בקול תרועה גדול ולא מעט צלמי פפראצי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אלירז שדה אילנית לוי. ניר פקין
אז מי מוזמן?/ניר פקין

בהזמנה ששלחו בני הזוג המאורסים מופיעות מספר תמונות סלפי שלהם בשלל פוזות מצחיקות כשלצידן מופיעים הפרטים של האירוע. אז כפי שכבר סופר - האירוע יתקיים ב-20.12 בקיבוץ געש ונראה שאילנית לא צחקה כשאמרה שמדובר באירוע צהריים כי קבלת הפנים תערך בשעה 15:30 ואילו החופה תתקיים בשעה 16:40. אה כן, ואתם חיייבים ללבוש לבן. שיהיה במזל.

וואלה! סלבס שלחה הזמנה לחתונה שלה אבל כנראה שהחתן לא קיבל אותה.

אילנית לוי. צילום מסך
ההזמנה לחתונה/צילום מסך
אלירז שדה אילנית לוי. ראובן שניידר,
שיהיה במזל!/ראובן שניידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully