וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטני קרדשיאן עושה סולחה עם קייטלין ג'נר

3.12.2018 / 12:19

אחרי שהבנות החורגות שלה החליטו לנתק איתה כל קשר בעקבות דברים שאמרה על אמא שלהן, עכשיו נראה שבנות הקרדשיאן בדרך לסולחה עם קייטלין ג'נר, כך שהשבוע קורטני כבר לקחה את הילדים לפגוש את סבתא. וואלה! סלבס איחוד משפחתי

קורטני קרדשיאן. ספלאש
סולחה! קורטני וקייטלין/ספלאש

רק לפני שבעה חודשים ישבה קייטלין ג'נר מול המצלמות של תכנית הבוקר של אמריקה וסיפרה בלב כואב וגרון חנוק מדמעות כי הבנות החורגות שלה - קים, קלואי וקורטני - לא מדברות איתה, זאת לאחר דברים שכתבה באוטוביוגרפיה על מאמא קריס ג'נר. הבנות כנראה נפגעו בשם אמן והחליטו לנתק קשר עם מי שגידל אותן מגיל קטן.

קורטני קרדשיאן. ספלאש
יו, רק שקים לא תכעס עליי/ספלאש

כעת, מספר חודשים לאחר התקרית המצערת, נראה שיש פתח לסולחה, כך שבתחילת השבוע תפסו צלמי הפפראצי את קורטני קרדשיאן ושני ילדיה - מייסון וריין - במפגש איחוד עם קייטלין ובת הזוג המוכחשת שלה, סופיה האצ'ינס בבית הקפה השכונתי. החבורה העליזה נצפתה כשהיא יוצאת מבית הקפה כשכל אחד מהצדדים הולך לכיוון אחר.

כזכור, ג'נר העניקה את הריאיון לתכנית הבוקר זאת לאחר שבתה, קים קי, אמרה בריאיון כי הדברים שקייטלין כתבה בספר הם " לא הוגנים ולא נכונים, חסרי אמת, בהקשר של מערכת היחסים שניהלה עם אמא שלי". קריס, האקסית המיתולוגית, התייחסה לנושא בעצמה במסגרת הריאליטי המשפחתי כשצעקה מול המצלמה ש"בחיים שלי לא כעסתי ככה על מישהו, או הייתי מאוכזבת בגלל מישהו, בחיי". אז מה אתם אומרים, בקרוב תהיה סולחה גם עם קים וקלואי?


וואלה! סלבס רצתה לעשות סולחה עם אבא שלה אבל אז היא גילתה שהוא שוב שוכב עם בעלה.


וואלה! סלבס רצתה לעשות סולחה עם אבא שלה אבל אז היא גילתה שהוא שוב שוכב עם בעלה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קורטני קרדשיאן. ספלאש
תהיי בקשר, מאמי/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully