וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם, שומע? האקסית שלך המשיכה הלאה

30.11.2018 / 1:05

בזמן שדניאלה פיק אמרה איי דו לקוונטין טרנטינו, נועה קירל ויונתן מרגי לקחו את היחסים צעד קדימה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה.

אילוסטרציה

את הרשימה נפתח עם איחולי החלמה מהירה לגולדן בוי הנצחי, נדב גדג', שרגע לפני שהוא עולה על הבמה במופע המשותף עם נינט טייב ועומר אדם - הוא נאלץ לבלות בבית החולים זאת לאחר שהובהל בעקבות מכה שקיבל ברגל במהלך שירותו הצבאי.

נדב גדג'. ניר פקין
החלמה מהירה. נדב/ניר פקין

קדימה אל המקום הרביעי שם נמצא עוד בחור שרק יצא מבית החולים, הפעם בנסיבות משמחות אז תגידו שלום וברכה לתו פרינס תבורי או בשם הבמה שלו: הבן של בן אל תבורי והנכד של שימי תבורי. כן, אחרי שהרופאים ביקשו לדחות את הברית בעקבות מחלת הצהבת, בתחילת השבוע נערך הטקס עם מספר מצומצם של בני משפחה - אז הכריזו על השם המיוחד שהעניקו לילד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אורטל עמר, בן אל תבורי. אינסטרם, צילום מסך
ותו לא! בן אל ואורטל/צילום מסך, אינסטרם

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת מישהי שגם שייכת למשפחת אצולה מוזיקלית אז תגידו מזל טוב לדניאלה פיק שנישאה אתמול לבחיר ליבה, הבמאי קוונטין טרנטינו, בחתונה נוצצת במיוחד שהתקיימה בלוס אנג'לס. לצערה של הפיק, אביה המפורסם, צביקה פיק, לא נכח בחתונה מפאת מצבו הנפשי.

דניאלה פיק. ספלאש
שיהיה במזל! דניאלה וקוונטין/ספלאש

אל המקום השני והמכובד מגיע עוד זוג שאולי בעזרת השם יצעדו גם אל עבר החופה, בינתיים הם מעלים שלב בחיי הזוגיות שלהם, ככה זה שנועה קירל ויונתן מרגי עושים אודישן משותף על מנת להיכנס לנעליים של אסי עזר ורותם סלע בתפקיד המנחים של הריאליטי "רק רוצים לרקוד".

נועה קירל, יונתן מרגי. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
ינחו ביחד? נועה ויונתן/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן

ובמקום הראשון, עדיין בענייני נועה קירל או יותר נכון העבר שלה, כי בזמן שהיא עושה אודישנים עם החבר, האקס שלה, ברק שמיר, ממשיך גם הוא הלאה הישר לזרועותיה של יעל שלביה שמוכרת לכם יותר כאקסית המוכחשת של עומר אדם.

יעל שלביה, ברק שמיר. מערכת וואלה! NEWS
זוג חדש בתעשייה. ברק ויעל/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully