וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו נישאו

וואלה! סלבס | צילום: Spalshnews

29.11.2018 / 8:52

סוף סוף, זה קרה: דניאלה פיק הישראלית והבמאי ההוליוודי קוונטין טרנטינו, צעדו אמש (שעון לוס אנג'לס) אל עבר החופה ונשבעו אמונים האחד לשנייה אל מול חברים וקרובי משפחה (מינוס אבא צביקה). משם המשיכו לחגיגה הגדולה במסעדה. וואלה! סלבס קולולו

ניר פקין

את התסריט הזה נראה שאפילו אחד הבמאים המוערכים בעולם לא יכול היה לכתוב, אבל הלילה (שעון לוס אנג'לס) זה סוף סוף קרה: הכוכבת הישראלית ובתו של המאסטרו, דניאלה פיק, צעדה אל עבר החופה ונשבעה אמונים לבמאי ההוליוודי, קוונטין טרנטינו, כשמהקהל צופים בהם חברים קרובים ובני משפחה שהוזמנו לטקס המצומצם. אל דאגה, מיד לאחר מכן, המשיכה החבורה העליזה לאחת המסעדות היותר יוקרתיות בעיר - שם נערכת בשעות אלו מסיבה גדולה אליה הוזמנו כל החברים של השניים.

דניאלה פיק. ספלאש
בואי כלה. דניאלה/ספלאש

טרנטינו (55) ופיק (35) ערכו את טקס החתונה שלהם בנוכחות רב רפורמי שקידש אותם בזמן שקוונטין חבש כיפה ואת פיק מלווה אמה מירית שם אור והאחות דניאלה פדרמן פיק, זאת לאחר שהאבא, צביקה פיק, נאלץ להישאר בארץ מפאת מצבו הבריאותי אך התעדכן בכל פרט במהלך האירוע המרגש. פיק, שלבשה שמלה לבנה קלאסית של המעצבת דנה הראל, נראתה נרגשת במיוחד ואף הונפה על כסא לאוויר כמיטב המסורת בחתונות יהודיות.

דניאלה פיק. ספלאש
שיהיה במזל! דניאלה וקוונטין/ספלאש

מיד לאחר הטקס המרגש, המשיכו כולם למסעדת "MR. CHOW" שבהוליווד - שם מתקיימת ברגעים אלו החגיגה הגדולה אליה הוזמנו מספר גדול של חברים שכוללים לא מעט פרצופים מוכרים מתעשיית הבידור העולמית.

הזוגיות של השניים ידעה לא מעט עליות ומורדות וגם כמה פרידה מתוקשרת, אך ב-2016, לאחר מספר שנים של נתק - השניים שוב חידשו את הזוגיות שלהם עד שבשנה שעברה, כפי שקראתם בפרסום עולמי ראשון בוואלה! סלבס, כרע הבמאי המפורסם ברך והציע לפיק נישואים.


וואלה! סלבס חולמת על קשר טרנס-אטלנטי עם גרוזיני, היא חולה על האוכל שלהם.

עוד באותו נושא

מסיבת האירוסים הנוצצת של דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו

לכתבה המלאה
דניאלה פיק. ספלאש
תן לה בוסה/ספלאש
דניאלה פיק. ספלאש
ניסיתם את הבופה? פיק וטרנטינו בחתונה/ספלאש
דניאלה פיק. ספלאש
תרימי! החתונה של דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully