וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האהבה החדשה שמסבכת את דינה סנדרסון

29.11.2018 / 7:01

השחקנית המוערכת אמנם מצאה לעצמה אהבה חדשה ואף עזבה עבורה את העבודה שלה, אבל לצערה הבחור החדש רק מסבך לה את החיים ומציב אותה בפני בחירה קשה. הכל כמובן במסגרת סדרה חדשה. וואלה! סלבס לב שבור

דינה סנדרסון. רפי דלויה
אהבה חדשה. דינה/רפי דלויה

מי לא מצאה את עצמה לפחות פעם בחיים עומד מול השאלה הקשה: אהבת אמת או חברים? הרגע הנורא הזה שבו החברים הטובים שלך מתוודים בפנייך שהם לא ממש אוהבים את בן הזוג החדש שלך ואת צריכה לבחור - הוא או הם? אז זה בדיוק מה שקורה לשחקנית דינה סנדרסון. רק שבמקרה שלה מדובר בתפקיד חדש ולא במציאות כואבת.

דינה סנדרסון. יח"צ, רפי דלויה
חוזרת למסך./רפי דלויה, יח"צ

סנדרסון, שרק לאחרונה כיכבה על המסך הקטן בסדרה "אורי ואלה" - אותה גם יצרה ביחד עם יובל שפרמן שעם הזמן התגרש מאשתו, לירון ויסמן, ועבר לזרועותיה של סנדרסון, לוהקה לסדרה חדשה בשם "הקיבוצניקים". הדרמה, שתעלה ב-HOT, תעקוב אחר שלושה חברים שגדלו ביחד בקיבוץ "מעיין חיים" ועברו את כל החוויות האפשריות, רק בכדי ש-30 שנה לאחר מכן, בעקבות פירוק הקיבוץ - הם יאלצו לחזור לגור ביחד באותם התנאים המיוחדים רק שהפעם זה קורה בהאנגר תעשייתי בדרום תל אביב, כשמעליהן מרחפים כל הסודות, השקרים וגם השנאה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דינה סנדרסון. אמיר מאירי,
במה היא תבחר?/אמיר מאירי

סנדרסון, תגלם את דפנה, הילדה הכי מוצלחת וחכמה בכיתה. עזבה קריירה מבטיחה בלול של הקיבוץ בכדי להגשים את חלומה להיות רופאה. חיי העיר מאוד קשים לה, היא מרגישה בודדה ומאוד מתקשה למצוא בן זוג וזה מעייף אותה מאוד. היא האחרונה שעוברת להאנגר - שם, היא כמובן תמצא אהבה חדשה שתדרוש ממנה לבחור בין החברים שלה לבין האהבה.

וואלה! סלבס נאלצה לבחור בין בעלה לבין אהבת חייה. ברור שהבמבה ניצחה.

דינה סנדרסון, יובל שפרמן. פול סגל,
עם האהבה החדשה בחייה. דינה ויובל שפרמן/פול סגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully