וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה שי מיקה לא תטוס לחו"ל בסילבסטר?

28.11.2018 / 12:18

הכוכבת הנוצצת התלוננה בפני חברות כי את השנה החדשה היא לא תחגוג מעבר לים. הסיבה? היא בזבזה את כל הכסף שלה על אחת החברות הטובות שלה, שגם אותה אתם מכירים. וואלה! סלבס שואו מי דה מאני

שי מיקה יפרח. סיון פרג',
שלום, אני טסה. או שלא! שי מיקה/סיון פרג'

אז נכון, ה"סילבסטר" הוא אמנם לא חג יהודי, אבל היי, מי מכם לא חוגג את היום האחרון של השנה הלועזית באיזו מסעדה יוקרתית או מסיבה פרועה ומחכה לחצות על מנת להדביק נשיקה רטובה לחצי השני? אז זהו, שיש כאלו שאפילו מרחיקים לכת (תרתי משמע) וטסים לחגוג את השנה החדשה מעבר לים.

שי מיקה יפרח. סיון פרג',
את בוחרת יעד לטיסה?/סיון פרג'

אחרי שמצאה פרטנר שווה במיוחד והרוויחה לא מעט כסף במסגרת עבודות שונות שעשתה בשנה האחרונה, נראה ששי מיקה יפרח הייתה מוכנה לחגוג את סוף השנה בחגיגה גדולה שכוללת טיסה, מלון ומסיבה שווה, ברור שמעבר לים. אלא שאז, היא חישבה מסלול מחדש והבינה שכרגע אין לה מספיק כסף לפיאסטה הגדולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שי מיקה יפרח. סיון פרג',
טוב לי בארץ/סיון פרג'

ולמה זה? מהסיבה הפשוטה שאחת החברות הטובות שלה מתחתנת ממש רגע לפני הסילבסטר ולכן היא צריכה להשקיע את מירב כספה על החגיגה הגדולה. אז למקרה ששכחתם, חברתה הטובה, אדל בספלוב, מתחתנת עשרה ימים לפני סיום 2018, כך ששי מיקה צריכה לבזבז לא מעט מזומנים על שמלה, שיער ואיפור וכמובן, על מתנה שווה. יפרח, שהגיעה להשקה של רשת הפארם החדשה BE, סיפרה לחברותיה שאת השנה החדשה היא תקבל בארץ הקודש לצד בן הזוג ההורס שלה. לא נורא, תמיד אפשר לטוס בפסח.

בסילבסטר, וואלה! סלבס מנשקת את החתול המפוחלץ שלה.

אדל בספלוב, שי מיקה יפרח. אור גפן,
הכל בגללה! שי ואדל/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully