וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחת חזר: קורטני קרדשיאן מדגמנת עירום מלא

27.11.2018 / 11:12

מבט מפתה אל המצלמה, ישבן חשוף על השער וכמה תמונות שיוכיחו שהיא המילף האמיתית של המשפחה - קורטני קרדשיאן מתפשטת לחלוטין בצילומים למגזין גברים, שאתם חייבים לראות. וואלה! סלבס שמן גוף

יש כאלה כמו וואלה! סלבס שגם לכמה שעות של חמסין בחוף הים מגיעים מכוסים בבורקה, אבל קורטני קרדשיאן? היא רק מחפשת הזדמנויות להסיר את כל הבגדים (אבל כולם), למרוח את עצמה בשמן בוהק (עושה פלאים לעור) ולדגמן את הקימורים העסיסיים שלה בפני כל מי שחפץ, מתי שיחפוץ. במיוחד אם זה כולל מצלמה וכמה פלאשים שמתעדים אותה לשער מגזין מקסיקני. איי, קראמבה!


רכלו על קורטני קרדשיאן העירומה באינסטוש

הפעם, הקוגרית הרשמית של משפחת הריאליטי הסירה את החולצה, המכנסיים והבגדים התחתונים לטובת צילומי שער גיליון החורף של מגזין GQ מקסיקו. האמא לשלושה כבר בת 39? לא נראית יותר מעל ל-34, במיוחד שאחרי שבחודשים האחרונים זרקה את הבויפרנד המסוקס בן ה-25 שלה, המשיכה לפלרטוט עם דוגמן אחר בן 21 וכעת נוקמת בשניהם עם צילומים מלהיבים פלוס-פלוס במגזין גברים.

קרדשיאן, בת ה-39, שמופיעה על שער המגזין עם חולצה סרוגה סגורה אבל בלי מכנסיים, מסירה את הכל לחלוטין לטובת התמונות בין דפי המגזין שצילם מייקל שוורץ - לא שנראה שהיה קשה מדי לשכנע אותה לנפנף בישבן המדובר שלה. אם תתעלמו מהצילומים לכמה רגעים, דעו לכם שקורטני מפטפטת שם גם על העובדה שהיא מבלה בביתה בעירום מלא בכל הזדמנות שיש, שזנחה את כל הדיאטות והתפריטים בהם דגלה עד לאחרונה ושהליידי מחפשת בימים אלה אחרי פרטנר מלא בביטחון, שיקבל אותה ממש כפי שהיא.


חשבתם שהישבן של קים וקורטני נהדר? חכו עד שתראו את זה הענקי של וואלה! סלבס.

עוד באותו נושא

חייבים לראות את מצעד בגדי הים המזעריים של קורטני קרדשיאן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully