וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגם, אילנית או ניקול: מי תהייה הכלה המפורסמת הכי יפה?

וואלה! סלבס

23.11.2018 / 0:16

כוכבי ביצת הבידור כבר נערכים לכמה מהחתונות הנוצצות ביותר שיערכו בחודשים הקרובים בארץ - אבל עוד לפני, וואלה! סלבס רוצה שתקבעו מי לדעתכם תהייה הכלה הכי מרגשת: דניאלה פיק או דווקא אגם רודברג? בחרו

סיומה של 2018 ותחילת השנה האזרחית החדשה, יביאו איתם גם כמה אירועים סופר מדוברים - כמו טקס הנישואים של כמה מהנשים הכי מפורסמות בביצת הבידור הישראלית. אתם יודעים איך זה, האוכל שיוגש הוא אולי גורמה, הלוקיישן מעוצב היטב, החתן מתרגש בטירוף, אבל בסופו של דבר כולם מדברים על כמה זוהרת הייתה הכלה בשמלת כלה צחורה וההינומה שלה, במיוחד אם היא מגיעה עם הילת התהילה שלה מראש!

עוד לפני שהאורחים יבחרו בין המחאה למתנה סמלית, וואלה! סלבס סקרה כמה מהמאורסות הכי הורסות בארץ, רק כדי שתסייעו לה לבחור - מי לדעתכם תהייה הכלה הכי יפה בשמלה לבנה. שימו לב, זה יהיה קשה לפחות כמו בחירתה של סופי.

אילוסטרציה כלות מפורסמות 2018. מערכת וואלה! NEWS
אילוסטרציה כלות מפורסמות 2018/מערכת וואלה! NEWS

רכלו על הכלות המפורסמות באינסטגרם

אז כעת זה הזמן שלכם להכריע - בין אילנית לוי שתיקח בקרוב את אלירז שדה לבעל, המעושרת ניקול ראידמן שבטח תינשא בחתונת מיליונים או שמא אדל בספלוב שתישא את האהבה הוותיקה שלה. רגע, גם אגם רודברג ומירי בוהדנה צפויות לעמוד תחת החופה, אבל לא לפני דניאלה פיק, שתקרא לטרנטינו בעלי כבר בשבוע הבא. קדימה, ההחלטה היא שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully