וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט דה נירו ואשתו החליטו להיפרד אחרי 20 שנות נישואים

צילום: גטי

21.11.2018 / 11:42

השחקן ההוליוודי בן ה-75 ואשתו הצעירה ממנו ב-12 שנים החליטו שעם כל הכבוד לאהבה הם מעדיפים להמשיך את חייהם בנפרד, כך מדווחים האתרים מעבר לים. וואלה! סלבס גוד ביי

רוברט דה נירו. GettyImages
30 שנות זוגיות. רוברט וגרייס/GettyImages

לא סתם אומרים שזה קורה במשפחות הכי טובות, הנה, תראו את השחקן רוברט דה נירו שבגיל 75 החליט להיפרד מאשתו, גרייס דה נירו (63) לאחר 30 שנות זוגיות - מתוכן 20 כזוג נשוי - שכללו לא מעט עליות וירידות, פרידה מתוקשרת, חידוש נדרים ושני ילדים מתוקים. אז מי יודע, אולי זה לא הסוף?

רוברט דה נירו. GettyImages
זה הסוף?/GettyImages

האתרים מעבר לים מדווחים כי הזוג דה נירו כבר לא מגיעים ביחד לאירועים חברתיים ולא מתגוררים באותו הבית, כך שהחתימה על מסמכי הגירושים הוא עניין של זמן. אך אם לשפוט על פי העבר של השניים, הרי שיש סיכוי מאוד גדול שבקרוב הם יחזרו האחד לזרועות השנייה. כזכור, רוברט וגרייס הכירו בשנת 1987 כשהיא עבדה במסעדה מפורסמת בניו יורק. השניים יצאו במשך עשור עד שדה נירו כרע ברך והציע לחברתו נישואים והביאו לעולם את בנם הבכור, אליוט.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
רוברט דה נירו. GettyImages
תיפרדו כידידים?/GettyImages

הכל היה טוב ויפה אלא ששנתיים לאחר מכן, הגיש רוברט מסמכי גירושים אך לא השלים את התהליך כך שב-2004 - הזוג המתוק החליט לחדש את הנדרים ביניהם בטקס קטן שכלל חברים כמו מריל סטריפ ובן סטילר. ב-2011 השניים הביאו לעולם את בתם הלן. כעת, כפי שפורסם - השניים עומדים שוב בפני משבר שככל הנראה יסתיים על מדרגות הרבנות.

וואלה! סלבס לא מתגרשת לפני שהיא מרוקנת את חשבון הבנק של בעלה.

רוברט דה נירו. GettyImages
מה תגיד מריל?/GettyImages
רוברט דה נירו. GettyImages
אולי תחזרו?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully