וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי דפק לגיא זוארץ עוגה לפנים?

19.11.2018 / 13:23

המגיש המסוקס החליט לעשות התערבות עם אחד המתמודדים מהעונה האחרונה של "הישרדות" - מה שעלה לו בעוגת קצפת טעימה במיוחד הישר לפנים. אז על מה הייתה ההתערבות? וואלה! סלבס מהמרת

צילום מסך

כולם כבר יודעים שגיא זוארץ הוא אחד המגישים היותר מסוקסים ומוכרים על המסך הקטן. אם לא ראיתם אותו ב"רוקדים עם כוכבים" סביר להניח שצפיתם בו מנחה את "הישרדות" ואם אתם שייכים לזרם הדתי אז בטח ובטח זכיתם לחזות בו שופט בריאליטי "הפייטן". אה כן, והחל מהעונה הבאה של "האח הגדול" תוכלו גם לראות אותו מגיש את תכנית הריאליטי לצד לירון ויצמן - השאלה הנשאלת היא כמה מכם יודעים שהוא גם זמר?

גיא זוארץ. צילום מסך
מוכן?/צילום מסך

אז זהו, שבעלה של יעל בר זוהר היה בטוח שכולם יודעים שהוא זמר ממש כמו שהם מכירים את קריירת המשחק שלו, אז הוא ערך התערבות עם לא אחר מאשר המתמודד החדש ב"הישרדות" - מישל טרוני. בזמן שהמנחה המוכשר טען שהאנשים ברחוב יכירו אותו יותר כזמר מאשר מגיש, טען המתמודד השרירי את ההפך בדיוק. המחיר? מי שמפסיד מקבל עוגה לפנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גיא זוארץ. צילום מסך
הנה זה בא/צילום מסך

לאחר סקר שוק קצר, הבין זוארץ כי הוא טעה ואכן רוב האנשים ברחוב מזהים אותו יותר כמנחה ושחקן מאשר כזמר. ובהתערבות כמו בהתערבות - גיא המתוק קיבל עוגה הישר לפניו המשורטטות. וכן, זה עדיין נראה טעים.

וואלה! סלבס מוכנה לקבל כל יום עוגה לפנים. אפילו שתיים אם אפשר

גיא זוארץ. צילום מסך
גיא זוארץ/צילום מסך
גיא זוארץ. צילום מסך
ממממ יאמי!/צילום מסך
גיא זוארץ. ניר פקין
וככה הוא נראה בלי קצפת/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully