וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הזוג המפורסם מרחיב את האימפריה

16.11.2018 / 0:01

בזמן שעומר דרור עשה קאמבק לאקסית שלו, חן אמסלם ומאור זגורי הודיעו לעולם כי הם מצפים לבייבי ראשון - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אילוסטרציה

את הרשימה נפתח עם בשורות משמחות לכוכבת "דה וייס", ספיר סבן, שאחרי סבב אודישנים לוהקה לאחד התפקידים הראשיים במחזמר "זה אני" של מאור זגורי על פי שיריו של אייל גולן. סבן תשחק במחזמר לצד איציק כהן שיגלם את אביה ולצד נופר סלמאן שתגלם את אחותה.

ספיר סבן. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
אייל גולן קורא לה. ספיר/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

נמשיך למקום הרביעי, שם נמצאת עוד אחת שכנראה תעשה קאמבק לחייכם ממש בקרוב. אלא שבמקום לשיר על הבמה, אתם תראו אותה מככבת על המסך הקטן ככה זה שלאה שנירר מקבלת הצעה מיורם זק להשתתף בריאליטי החדש. נכון לעכשיו, המעושרת מהרצליה פיתוח עדיין לא החליטה אם היא בעניין או לא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
לאה שנירר. רפי דלויה
חוזרת למסך? לאה/רפי דלויה

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא עוד מישהו שעשה קאמבק אלא שהפעם מדובר בקאמבק רומנטי כי עומר דרור והאקסית החליטו שהם מתגעגעים האחד לשנייה ולא ממש אוהבים לישון באלכסון, אז הם החליטו לחזור אחד לזרועות השנייה.

עומר דרור. רפי דלויה
התגעגע לאקסית. עומר/רפי דלויה

אל המקום השני מגיעות חדשות לא טובות זאת בעקבות שריפת הענק שפרצה בקליפורניה וגבתה לא מעט קורבנות ובתים, ביניהם גם מספר בתים של מפורסמים כמו קייטלין ג'נר, ג'רארד באטלר ומיילי סיירוס וליאם המסוורת' שהחליטו לתרום חצי מיליון דולר על מנת לשקם את מליבו - שם הם גרים.

מיילי סיירוס. צילום מסך
הלך הבית. מיילי וליאם/צילום מסך

ובמקום הראשון, נסיים עם חדשות משמחות כי האימפריה של זגורי סוף סוף מתרחבת. אחרי שחגגו עם כל העולם ואשתו את החתונה שלהם - מאור זגורי וחן אמסלם סיפרו לעולם בתחילת השבוע כי הם מצפים לבייבי ראשון שיגיח לחייהם בעוד מספר חודשים וירחיב את התא המשפחתי.

מאור זגורי, חן אמסלם. רפי דלויה
מתרחבים. מאור וחן/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully