וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפורסמים למען תושבי הדרום: "בתל אביב חיים בסרט אחר לגמרי"

וואלה! סלבס

13.11.2018 / 10:58

כוכבי ישראל לא נותרו אדישים למתקפת הטילים מעזה ופרסמו סרטוני תמיכה והודעות מעודדות ברשתות החברתיות. נתן גושן הציע לארח, עפר שכטר שבר שתיקה ומאיה בוסקילה הדגישה את ההבדל בין תושבי הדרום לאלה שבמרכז. וואלה! סלבס חיבוק

שלומי שבת שר לתושבי הדרום ועוטף עזה (אינסטגרם)

ימים לא קלים עוברים על תושבי הדרום ויישובי עוטף עזה - שנמצאים תחת מתקפה של מאות רקטות שנורו לעבר ישראל ומפרות את שגרת החיים. ממש כמו כל אזרחי ישראל, גם המפורסמים בקשו לשלוח אמש (ב') מסר מעודד ודרישת שלום לעבר המעריצים ששוכנים באזור המותקף וחבריהם - באמצעות הרשתות החברתיות.

מאיה בוסקילה ושלומי שבת, למשל, פרסמו סרטוני עידוד לתושבים, כאשר בוסקילה ציינה עד כמה "עצוב לי... ואנחנו בתל אביב חיים בסרט אחר לגמרי". הזמר נתן גושן, אפילו הגדיל ופרסם שהוא חש תסכול כל כך גדול, עד שהוא מציע לארח תושבים שלא חשים בטוחים בביתו הפרטי בהרצליה או להגיע לעודד אותם בביתם, שנמצא כאמור באזור שהוא תחת התקפה.

אביב אלוש פרסם סרטון שתיעד מתקפת טילים לעבר שטח ישראל והשחקנית ליהי קורנובסקי כתבה ל"תושבי עוטף עזה והדרום, מחבקת את כולכם חיבוק ענק ואוהב. כי מדרום תיפתח הטובה". עפר שכטר, פרסם בגילוי לב ש"אני לרוב שותק, לא כי לא אכפת לי, אני פשוט לא יודע מה לומר. מרגיש לי יומרני לחשוב שאני יודע מה עובר עליכם שם בדרום... אלו מילים שלא יכולות מצב כה סבוך וכואב", הסביר שכטר, "אז רק אנסה לעזור ולהכיל חלק מהכאב שלכם. שנדע ימים פשוטים יותר".

הראל סקעת ושירי מימון שהצטלמו אתמול יחד על הסט, כתבו לתושבי הדרום שלבם איתם. הזמיר רותם כהן, פרסם אף הוא סרטון של רקטות שנורו לישראל וכתב ש"עצוב לי כל כך שזה מה שאתם עוברים יום יום וזאת המציאות שלכם! זה לא פייר! כמו שאני לא הייתי רוצה לאכול כשלידי יש אדם רעב, לא רוצה לישון בשקט כשאתם עוברים את הסיוט הזה. הלוואי ויכולתי לעשות משהו, הלוואי!".

אילנית ואלירז מגלים:

מי מהם משתגע מהתרגשות לקראת החתונה?

לכתבה המלאה

גם סטטיק וטל מוסרי פרסמו סרטונים עם דברי תמיכה בתושבים באזורים המותקפים, מאיה ורטהיימר ציינה שהיא במרכז אבל לבה בדרום, דנה פרידר בקשה שתשמרו על עצמכם, חנה לסלאו שלחה חיבוק לתושבי עוטף עזה. נטע ברזילי ששוהה בחו"ל - פרסמה תיעוד של ילד יושב מפוחד בממ"ד, וציינה כי הוא "ממש לא צריך לגדול ככה. תושבי הדרום ועוטף עזה, הלב שלי כואב אתכם וכל מה שאני רוצה בעולם זה לעזוב פה את הטור, ולבוא להיות אתכם. כואב לי בגוף לשמוע ולקרוא הכל הבוקר. תהיו חזקים".


וואלה! סלבס מחזקת את תשובי הדרום ומייחלת לימים שקטים ובטוחים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully