וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן אמסלם ומאור זגורי מצפים לבייבי

11.11.2018 / 9:18

שנה אחרי שהתחתנו, הפאוור קאפל - חן אמסלם ומאור זגורי - שהכירו על סט הצילומים, הודיעו הבוקר (א') לעולם כי הם מצפים לבייבי ראשון שיגיח לאוויר העולם בעוד מספר חודשים. וואלה! סלבס חמסה

חן אמסלם מאור זגורי. אביב חופי
שיהיה במזל! מאור וחן/אביב חופי

האימפריה של זגורי מתרחבת! רק לפני שנה עמדו מאור זגורי וחן אמסלם מתחת לחופה ונשבעו אמונים אל מול מאות בני משפחה וחברים מתעשיית הבידור, ועכשיו, אחרי חרושת שמועות - הודיעו הבוקר (א') השניים כי הם מצפים לבייבי ראשון שיגיח לאוויר העולם ממש בעוד מספר חודשים ויצטרף לאחד מתאי המשפחה הכי מפורסמים במדינה, ככה זה שאבא כתב סדרה שלמה על המשפחה שלך עוד לפני שנולדת.

חן אמסלם, מאור זגורי. אביב חופי
קולולו!/אביב חופי

ממש כמו מפורסמות רבות לפניה כמו בר רפאלי - החליטה השחקנית המוכשרת להודיע על ההיריון דרך עמוד האינסטגרם שלה כשהעלתה תמונה שלה ושל זגורי בתוך רכב כששניהם עם פרצוף מופתע תחת הכותרת "Mommy&Daddy to be" עם ההאשטגים #ישלימלאפיפי #ישליכרסולאמבירה #הפתעה. בזמן שזגורי עצמו כתב "יומני היקר, אשתי כל הזמן רעבה וכל דבר שאני עושה מעצבן אותה, האם היא בהריון?" ברור שכן!

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאור זגורי, חן אמסלם. ניר פקין
בקרוב בהולדת הילד/ניר פקין

כזכור, מאור וחן הכירו כשהיא הגיעה להשתתף בסדרה המפורסמת "זגורי אמפריה" שהוא כתב, ומשם התלהטו העניינים והשניים הפכו לזוג. בתחילה הם ניסו לשמור על הקשר ביניהם בסוד, אבל מהר מאוד, הדבר התגלה ומאז הם הפכו לאחד הזוגות היותר בולטים בתעשיית הבידור.

לוואלה! סלבס יש כרס, וכן, היא מבירה.

מאור זגורי, חן אמסלם. רפי דלויה
חמודים/רפי דלויה
מאור זגורי, חן אמסלם. ראובן שניידר, אביב חופי,
קיס קיס/ראובן שניידר, אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully