וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אילנית לוי נפרדת מהרווקות במסיבה סוערת

9.11.2018 / 0:01

בזמן שעדן בן זקן חזרה לאוברול המנומר שלה ב-30 שקלים, אילנית לוי חגגה מסיבת רווקות עם שלל הפתעות - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

רפי דלויה

את הרשימה נפתח עם קצת חדשות טובות מחו"ל, אחרי הכל לא בכל יום להקת הבנות הכי מצליחה של כל הזמנים מתאחדת מינוס הכוכבת הכי בולטת. אז אחרי שהספייס גירלז הודיעו שהן מתאחדות בלי ויקטוריה בקהאם, האתרים מעבר לים החליטו לחשוף כי פוש ספייס תפסיד 3 מיליון דולר אותו סכום שתקבל כל אחת מבנות הלהקה.

ספייס גירלס. Dave Hogan, GettyImages
3 מיליון דולר בייבי!/GettyImages, Dave Hogan

נמשיך למקום הרביעי, עדיין מעבר לים כי סודות המין של קים קרדשיאן נחשפים. אחרי שכיכב לצידה בקלטת הסקס, האקס של קים קי - ריי ג'יי - מחליט לחשוף את סודות הסקס של מלכת הטראש ומספר כי יש לה מזוודה ענקית בצעצועי מין וכי היא מבזבזת 75 אלף דולר על תחתוני חוטיני מדי שנה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קלטת הסקס של קים קרדשיאן וריי ג'יי. צילום מסך
הסודות נחשפים! קים וריי ג'יי/צילום מסך

הגענו כבר למקום השלישי שם נמצאת מישהי שמוציאה על הבגדים שלה רק 30 שקלים או לפחות כך נהגה, כי מי לא זוכר את האוברול המנומר של עדן בן זקן? אותו אוברול הפך לאייקוני ודי יצא מהאופנה אבל עדן שמרה אותו בארון הבגדים שלה, כך שכעת היא שולפת אותו בחזרה לטובת צילומי פרסומת למרכך הכביסה "בדין".

אקס פקטור.
30 שקל!

אל המקום השני והמכובד מגיעה הפרידה שהשאירה את כולם בהלם - חצי שנה לאחר שהודיע לעולם כי הוא מצא זוגיות חדשה, ינאי פרישר, המוכר לכם כבעל של אמיר פרישר גוטמן המנוח, ובן זוגו החדש, רון בן שחר, החליטו שהספיק להם ונפרדו כידידים.

ינאי פרישר גוטמן. ניר פקין
נפרדו כידידים. ינאי ורון/ניר פקין

ובמקום הראשון, חתונת השנה, זו שכולם חיכו לה כל כך הרבה שנים. אז רגע לפני שאילנית לוי אומרת איי דו לאלירז שדה, החליטו החברות הטובות לארגן לה מסיבת רווקות כמו שצריך, שכרו וילה מפוארת בצפון והביאו שלל הפעלות והפתעות.

אלינית לוי. צילום מסך
קולולו! אילנית/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully