וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רשמי: הספייס גירלז יוצאות למסע הופעות הקיץ - בלי ויקטוריה בקהאם

5.11.2018 / 8:16

הספייס גירלז, להקת הבנות המצליחה בכל הזמנים, הכריזה היום (שני) על מסע הופעות שייערך בקיץ הקרוב בבריטניה - אבל בהרכב חסר. ויקטוריה בקהאם לא תיקח חלק באיחוד הקרוב - ומל בי כבר דאגה לעקוץ אותה על זה

אחרי אינספור שמועות והבטחות, הספייס גירלז - להקת הבנות שכבשה את העולם בסערה בשנות ה-90 המאוחרות - חוזרות לסיבוב נוסף ומכריזות היום (שני) על מסע הופעות שיערך בקיץ הקרוב בבריטניה. בניגוד למסע ההופעות הקודם של הלהקה לפני קצת יותר מעשור, הפעם ויקטוריה בקהאם (פוש ספייס, 44) ויתרה על התענוג ולא תיקח חלק באיחוד.

אז עם מי נשארנו? מוקדם יותר הבוקר פרסם ה"סאן" הבריטי תמונה ראשונה של בנות הלהקה בהרכב החדש הכולל את ג'רי האליוול (ג'ינג'ר ספייס, 46), אמה בנטון (בייבי ספייס, 42), מל בי (סקארי ספייס, 43) ומל סי (ספורטי ספייס, 44) - וכמה פרטים ראשונים על האיחוד הצפוי.

בשעה 17:00 (שעון ישראל) פרסמו הבנות קטע קצר בו הן מודיעות על 6 הופעות שיערכו באצטדיונים בבריטניה: 1 ביוני במנצ'סטר, 3 ביוני בקובנטרי, 6 ביוני בסנדרלנד, 8 ביוני באדינבורו, 10 ביוני בבריסטול ו-15 ביוני בלונדון. הכרטיסים יעמדו למכירה החל משבת הקרובה ב-12 וחצי בצהריים (שעון ישראל). מופע החימום יהיה של הזמרת ג'ס גלין. אלה ההופעות שהוכרזו נכון להיום, אולם בהתאם לביקוש יתכן שיפתחו הופעות נוספות. ההיסטוריה מלמדת שזה בהחלט אפשרי.

הספייס גירלז מתאחדות. The Sun, אתר רשמי
תמונת האיחוד של הלהקה/אתר רשמי, The Sun

הרביעייה צפויה להרוויח מיליונים ממסע ההופעות הקרוב, אותו יוביל מנהל הלהקה המקורי סיימון פולר, אבל אל תדאגו לפוש: גם היא צפויה לקבל נתח נאה מכל התמלוגים על השימוש במוזיקה, בתמונות ובשם של הלהקה. ב"סאן" הבריטי לא חסכו בביקורת על ההחלטה של ויקטוריה לא להופיע עם הבנות וכתבו: "ויקטוריה לא תיקח חלק באיחוד. במקום זה היא החליטה להתמקד במותג האופנה הכושל שלה".

מאוחר יותר פרסמה ויקטוריה הודעה מפרגנת לבנות: "היום זה יום מיוחד לבנות, אחרי שהודיעו על מסע ההופעות הראשון מאז שהופענו יחד ב-2012! אני לא אצטרף לבנות שלי על הבמה שוב, אבל להיות בלהקת הספייס גירלז היה חלק מאוד חשוב בחיי ואני מוסרת להן המון אהבה וכיף במסע ההופעות בשנה הבאה. אני בטוחה שהן יעלו הופעה מדהימה ושהמעריצים מהעבר ומההווה הולכים ליהנות!"

עוד באותו נושא

מסתמן: האיחוד של הספייס גירלז יוצא לדרך, והן יופיעו מסביב לעולם

לכתבה המלאה
הספייס גירלז בטקס פרסי הבריט, לונדון, פברואר 1997. GettyImages
הספייס גירלז בטקס פרסי הבריטס ב-1997/GettyImages

עוד בנושא:

הבנות צפויות להתארח בתכניתו של ג'ונת'ן רוס שתשודר בשבת הקרובה ב-ITV, שם יאלצו להגיב לשאלות הקשות על היעדרותה של ויקטוריה. המעריצים חוששים שחסרונה יביא לפגיעה במכירות הכרטיסים, אולם מקורב ללהקה נשמע אופטימי: "הכוח הנשי חוזר. זהו הקאמבק המוזיקלי הגדול ביותר של העשור", הוא מסר לעיתון, "הכרטיסים צפויים להימכר כמו לחמניות חמות כשיצאו למכירה בסוף השבוע הקרוב".

היעדרותה של ויקטוריה אינה מפתיעה במיוחד: מיד לאחר האיחוד האחרון של הלהקה בטקס הסגירה של האולימפיאדה ב-2012, הודיעה בקהאם לחברותיה המפולפלות שזו גם הפעם האחרונה שלה על הבמה. יותר מכך, בראיונות שקיימה מאוחר יותר חשפה שקיבלה פחד במה וכמעט לא עלתה להופיע. מאז נעשו ניסיונות נואשים מצד בנות הלהקה לשכנע אותה להופיע איתן ללא הצלחה.

הספייס גירלז בטקס סיום אולימפיאדת לונדון 2012. Axel Schmidt, AP
הספייס גירלז באוליפיאדה ב-2012/AP, Axel Schmidt

לפני כשנתיים תכננו בנות הלהקה לצאת לסיבוב הופעות כרביעייה לציון 20 שנה ללהקה, אולם זו הייתה מל סי שחטפה רגליים קרות וסירבה להתאחד בלי ויקטוריה. שלוש הבנות האחרות תכננו להמשיך בלעדיה, אולם ההיריון המפתיע של ג'רי האליוול (והעובדה שבלי הקול האלוהי של מל סי הן לא באמת יכולות להחזיק במה) הביא לביטול הפרויקט. בפברואר השנה החמש, בליווי מנהלן סיימון פולר, נפגשו בביתה של אחת הבנות כדי לסגור פרטים על האיחוד. לא ברור מה קרה באותו מפגש, שאחריו דאגו הבנות לפרסם תמונה של חמשתן מחובקות, אולם כנראה שזה לא הוביל לתוצאות אליו ציפו. ברביעי האחרון מל בי הופיעה במסיבת האלווין הגדולה של היידי קלום כשהיא מחופשת לויקטוריה ובידה גרזן עליו כתבה: "לא, אני לא יוצאת למסע הופעות".

ספייס גירלז - Wannabe

ספייס גירלז - Say You'll Be There

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully