וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו מלמד את אופירה אסייג לעשות סלפי

1.11.2018 / 10:43

אחרי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם על שיתוף הפעולה בין המגישה ההורסת ושחקן הכדורגל השווה, עכשיו קבלו תמונות מסט הצילומים באיטליה - שם ניסה רונאלדו ללמד את אסייג איך עושים סלפי. וואלה! סלבס דאק פייס

יח"צ - חד פעמי

זוכרים שרק לפני מספר ימים וואלה! סלבס חשפה בפניכם את המידע כי אופירה אסייג תטוס לאיטליה לצלם פרסומת סודית עם לא אחר מאשר כריסטיאנו רונאלדו? אז זהו, שהפרסומת צולמה ועכשיו יש גם תמונות מסט הצילומים של השניים ביחד עם החצי השני של המגישה, אייל ברקוביץ', שהצטרף גם הוא לנסיעה.

אופירה אסייג, רונאלדו.
בואו נתחיל

על סט הצילומים לפרסומת חדשה ל HOT, בין טייק לטייק, ובשביל שכולם יאמינו לה - ניסתה אסייג לצלם סלפי עם השחקן המפורסם. אם חשבתם שאופירה היא חיית אינסטגרם שמתעדת כל דבר לסטורי (אפילו את הגירושים שלה), אז כנראה שעדיין לא נתקלתם ברונאלדו, שבימים אלו מחזיק בחשבון האינסטגרם עם הכי הרבה עוקבים, זאת לאחר שעקב את סלינה גומז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אופירה אסייג, רונאלדו.
אז את רווקה?

לאחר שניסתה אופירה לצלם במספר זוויות ולאחר שאף קיבלה הכוונה מהשחקן בכבודו ובעצמו, החליט רונאלדו לקחת את העניינים לידיים, חטף את הטלפון מהמגישה, העלה חיוך מזויף על פניו והחל להקליק על מקש הסלפי. עכשיו נותר רק לחכות לתוצאות ולקוות שהוא גם יעלה את זה בעמוד האינסטא שלו, מי יודע אולי אופירה תקבל עוד כמה אלפי עוקבים בעקבות התמונה.
וואלה! סלבס עשתה פעם סלפי עם נעמי קמפבל אבל אז היא זרקה עליה את הטלפון והוא התרסק.

אופירה אסייג, רונאלדו.
דבר עם אייל גולן
אופירה אסייג, רונאלדו.
תעשה פרצוף סקסי
אופירה אסייג, רונאלדו.
יותר שמאלה, מה יש לך?
אופירה אסייג, רונאלדו. HOT,
לא לתייג אותי!/HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully