וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון של בר רפאלי שובר את הרשת

2.11.2018 / 0:23

בזמן שאופירה אסייג טסה להצטלם עם רונאלדו, בר רפאלי עוררה עוד מהומה בעקבות פרסומת חדשה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

צלמים זמניים מורשים

את הרשימה נפתח עם מזל טוב אחד גדול לאישה והתלתלים, עדי אשכנזי, שאחרי שמונה שנות זוגיות ושלושה ילדים, קיבלה הצעת נישואים מבן זוגה, איתן בן זקן, כך שבסוף השבוע האחרון היא צעדה אל עבר החופה ביקב הפרטי של בעלה. אל דאגה, מיד לאחר מכן המשיכו כולם למסיבה פרועה במסעדה תל אביבית.

עדי אשכנזי. ניר פקין
שיהיה במזל! עדי ואיתן/ניר פקין

וממזל טוב אחד לאחר, הפעם למי שהמציאה את ממלכת הטראש, קריס ג'נר, הלא היא המאמא של כל הקרדשיאנ'ס שחוגגת 63 שנות קיום. לרגל המאורע המשמח, קיבלה ג'נר מתנה יוקרתית במיוחד מבתה קיילי: רכב פרארי בצבע אדום. לכם זה היה עולה 250 אלף דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קיילי ג'נר מפתיעה את אמה שלה עם פרארי. צילום מסך
סורפרייז! קריס והמכונית/צילום מסך

הגענו כבר למקום השלישי - שם נמצאת נסיכה אמיתית, מייגן מרקל שמה, אלא שהפעם שמה עולה לכותרות דווקא מסיבה שהקרדשיאנס יכולות להזדהות, הישבן שלה. במהלך הביקור של מרקל והנסיך הארי באוסטרליה, רגע לפני שעלו על המטוס הפרטי - ניסה פרינס צ'ארמינג לעזור לאשתו ההריונית לצעוד במדרגות אלא שבמקום לתמוך בה בגבה התחתון, הוא שלח את ידו אל עבר ישבנה, מה שגרם לאתרים מעבר לים לחגוג.

הנסיך הארי. ספלאש
לא לגעת! הארי ומייגן/ספלאש

אל המקום השני והמכובד מגיעה מישהי שלא מפחדת משערוריות ואולי זו גם הסיבה שבחברת הוט החליטו להטיס את אופירה אסייג כל הדרך לאיטליה - שם היא מצטלמת לפרסומת עם לא אחר מאשר שחקן הכדורגל הטוב בעולם, כריסטיאנו רונאלדו.

אופירה אסייג. מערכת וואלה! NEWS
שיתוף פעולה חדש. אופירה ורונאלדו/מערכת וואלה! NEWS

הגענו למקום הראשון, שם נמצאת חברה טובה של אופירה שגם הייתה מעורבת בשערורייה או שתיים - הפעם, בר רפאלי מעלה לאינסטגרם את סרטון הפרסומת של הודיס - בו היא לובשת בורקה, אלא שאז היא מחליטה להוריד אותו בעקבות תגובות זועמות של נשים מוסלמיות שטענו כי היא פוגעת בהן.

בר רפאלי. אייל נבו, אלירן אביטל, מערכת וואלה! NEWS
הורידה את הסרטון. בר/מערכת וואלה! NEWS, אייל נבו, אלירן אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully