וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הצליח להביך את יהודה לוי?

צילום: ניר פקין

28.10.2018 / 8:02

השחקן המוכשר הגיע לפגישת עבודה עם השחקן המפורסם, כריס נות', על מנת לדון על הצילומים לסדרה שלו כשהוא מלווה בסוכנת שלו, אז מי הצליח להביך אותו באמצע הרחוב? וואלה! סלבס מסמיקה

יהודה לוי רגיל לפגוש את צלמי הפפראצי בערך כמו שאתם רגילים לפגוש את אמא שלכם - הם מחכים לו מתחת לבית, מחוץ למכון ולפעמים כבר שורצים בסמוך לבית הקפה בו הוא נמצא רק בשביל לתפוס תמונה או שתיים. אה כן, גם לשדה התעופה הם הגיעו ואפילו אל מעבר לים, בכל זאת, ככה זה שאתה ה-שחקן הכי שווה בתעשיית הבידור המקומית. אז איך בכל זאת אחרי כל הקילומטרז' הזה - הוא עדיין מובך ממפגש אקראי עם צלם הפפראצי של וואלה! סלבס.

יהודה לוי. ניר פקין
יש חדר פנוי? יהודה/ניר פקין

לוי, שמצלם בימים אלו את העונה השנייה של הסדרה המצליחה, "איש חשוב מאוד", מארח את השחקן כריס נות' - המוכר לכם כמיסטר ביג מ'סקס והעיר הגדולה - שלוקח חלק בצילומים, כך שבשבוע שעבר, עם נחיתתו בארץ, הגיע לוי כשהוא מלווה בסוכנת שלו, זוהר יעקובסון, ובעוד מספר אנשי צוות לפגוש את השחקן במלון בו הוא שוהה ביפו.

יהודה לוי. ניר פקין
כריס, אתה יורד?/ניר פקין

צלם הפפראצי שרק רצה לשאול את הלוי מה הוא חושב על השחקן האמריקאי, הופתע לגלות שהוא מביך את השחקן המסוקס, "לא יפה שאתה מביך אותי ככה מול אנשים", אמר לוי והוסיף שמדובר בבן אדם מקסים אבל על הדרך אמר לצלם שלדעתו הוא לא ממש אוהב שקוראים לו "מיסטר ביג" ושהשם שלו הוא כריס נות'. כזה נשמה.

וואלה! סלבס מובכת בכל פעם שהיא מנשקת את הפוסטר של יהודה לוי מתקופת "השכנים של צ'יץ'"

עוד באותו נושא

לא כזה סקסי: "מיסטר ביג" אוכל לבדו ביפו

לכתבה המלאה
יהודה לוי. ניר פקין
אל תסמיק נשמה/ניר פקין
יהודה לוי. ניר פקין
אל תהיה מובך/ניר פקין
יהודה לוי. ניר פקין
יאללהה מיסטר ביג/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully