וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם אוהב את זה בזבנג וגמרנו?

אמיר צומר ואיתן שפיר

26.10.2018 / 0:00

איך המופע החדש של בריטני ספירס בווגאס יכול לשדרג גם את הקריירה של נועה קירל והאם כל כך הרבה ערבי שידור של ריאליטי האוכל "המטבח המנצח" יגרמו לקהל להקיא? האזינו לפופולר, פודקאסט התרבות הפופולרית של וואלה! תרבות עם אמיר צומר ואיתן שפיר

כולם שרים איתם, מוחים בגלל דמעה בחשכת אולם הקולנוע ומתרגשים לראות אותם על הבמה. כולם קוראים עליהם במדורי הבידור ולובשים את הבגדים האהובים עליהם, מגיעים למקומות שבהם הם מבלים, כולם צופים, קוראים, נהנים, עוקבים באדיקות ואפילו מרכלים - כוכבי הבידור, הסרטים ותכניות הטלוויזיה, האלבומים המעניינים והאמנים שעושים אותם פשוט מעסיקים את כולם.

פופולר, פודקאסט התרבות הפופולרית של וואלה! תרבות בהגשת אמיר צומר מוואלה! סלבס ואיש יחסי הציבור איתן שפיר, עוסק במה שבאמת מעניין בתחומי התרבות, הבידור ועולם הזוהר. טראש היא מילה גסה? לא עבורם, כיוון שהם מדברים על הנושאים החמים ביותר, בין אם בשולי התרבות או דווקא בלב לבו של המיינסטרים.

בפרק 08# של פופולר, איתן ואמיר תוהים למה ללעוס את ריאליטי הבישול "MKR: המטבח המנצח" במשך חמישה ערבי שידור בשבוע - והאם אין מקום לגוון על המסך עם תכניות שידוכים או סיטקומים או תכניות תעודה. בהמשך, מדברים גם על המופע הקבוע החדש של בריטני ספירס בלאס וגאס ומי הישראלים שיכולים להעלות מופע מסוג זה באילת? וגם, הדוגמנית הבינלאומית וויני הארלו מציגה לעולם מודל יופי מיוחד, ממש כמו הכוכב ההוליוודי ג'ונה היל - ואיך זה קשור לנטע ברזילי.

רוצים עוד "פופולר"? | לפרקים הקודמים של הפודקאסט

המטבח המנצח, חיים כהן, רותי ברודו. צילום מסך
טוב, כמה אפשר לאכול? חיים כהן ורותי ברודו ב"המטבח המנצח"/צילום מסך
בריטני ספירס. GettyImages
תושבת קבע בעיר החטאים. בריטני ספירס/GettyImages
נועה קירל. ניר פקין
יכולה לעשות וגאס בישראל. נועה קירל/ניר פקין
עומר אדם. אור גפן,
זבנג וגמרנו. עומר אדם/אור גפן
וויני הארלו וייני ווייני. GettyImages
דוגמנית רותחת. וויני הארלו/GettyImages
ג'ונה היל. splash
פאשן אייקון הוליוודי. ג'ונה היל/splash
נטע ברזילי. אורית פניני,
מודל גלאם לחיקוי? נטע ברזילי/אורית פניני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully