וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החורף מגיע, אז מי המפורסם שיימצא רומן חם לעונה הקרה?

וואלה! סלבס

27.10.2018 / 0:01

הם יפים, הם נחשקים ופנויים לרומן חדש: לכבוד החורף שמגיע, וואלה! סלבס מציגה בפניכם את אייל גולן, אריאנה גרנדה, עומר אדם ועוד סינגלס נוצצים - ורוצה שתהמרו למי מהם תהיה אהבה בוערת בעונה הקרה? בחרו

אם עונת הקיץ היא כולה חופש, נופש, יפהפיות בביקיני לצד חתיכים בספידו בחוף ופאן עם חברים לרוב, אז החורף - הוא ביתי הרבה יותר. כי למי יש כוח לצאת מהבית כשהגשם יורד, ללבוש סוודר כשהטמפרטורות צונחות ולא מעדיף להתכרבל עם אהוב לבו על הספה? אז זהו, שישנם כמה אנשים מפורסמים שאולי לא יוכלו לעשות זאת בעונה הקרה הקרובה. הסיבה: הם על סטטוס סינגל!

רכלו על הרווקים הנוצצים באינסטגרם

אהבה לחורף 2019 סלבס. מערכת וואלה! NEWS
מי מהם יהיה מאוהב?/מערכת וואלה! NEWS

רק דמיינו לעצמכם את אייל גולן שותה כוס שוקו יחד עם ליידי ענוגה. את בראד פיט מול האח הבוערת יחד עם אהבה חדשה בחייו, את אופירה אסייג ובחור מסוקס בכובעי צמר או את מגי טביבי מתגברת על ישראל מ"האח הגדול" בטיול לחרמון יחד עם צעיר חדש שילמד אותה לגלוש? אז זהו, שוואלה! סלבס מפנטזת על כל אלה.

רגע לפני שאתם מכוונים את שעון החורף שלכם, מלכת הרכילות רוצה להציג לכם כמה אפשרויות לרווקים ורווקות סופר מפורסמים, סופר נחשקים, מדליקים ונוצצים, רק כדי שתתלבטו ותבחרו - למי מכם נראה שתהיה אהבה חדשה בעונה הקרובה? זה יכול להיות עומר אדם, שבתקופה האחרונה עבר בין בחורות שונות, או אריאנה גרנדה, נסיכת פופ שחזרה לאחרונה לשוק הפנויים-פנויות אחרי ביטול אירוסיה. אז מי זה יהיה? קדימה, המרו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully