וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: כשיאיר נתניהו התעסק עם הבחורה הלא נכונה

26.10.2018 / 0:03

בזמן שיאיר נתניהו התכסח עם אופירה אסייג, האקסית שלו לוהקה לתכנית ריאליטי שתלמד אותה איך לבעוט בכדורים ואולי גם בכמה ישבנים - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון, בואו נתחיל

אילוסטרציה

את הרשימה נפתח עם חדשות לא כל כך טובות כי נראה שהיחסים בין רון שחר ואשתו, מיה קרמר, עלו על שרטון והם עומדים בפני פרידה כואבת. החברים של השניים מספרים כי הנושא עומד על הפרק כבר זמן רב ולמרות שהם חולקים את אותה מיטה - הם כנראה כבר לא יחזרו להיות הזוג האוהב שהיו.

רון שחר, מיה קרמר. לנס הפקות,
יחסינו לאן? רון ומיה/לנס הפקות

נמשיך למקום הרביעי עדיין בענייני זוגיות במשבר כי נראה שגם לפאוור קאפל ההורס, ויקטוריה ודיוויד בקהאם, יש בעיות בחיי הנישואים זאת לאחר שדיוויד התראיין ואמר כי הזוגיות שלהם דורשת עבודה קשה - מה שגרם לאשתו להסתגר בבית במשך יומיים ולבכות על מר גורלה ועל כך שבעלה השפיל אותה בפרהסיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ויקטוריה ודיוויד בקהאם. אינסטגרם, צילום מסך
שבר אותה. ויקטוריה ודיוויד/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השלישי שם נמצא עוד מישהו שלא ממש טוב במערכות יחסים, לפחות על המסך - קוראים לו כריס נות' אבל אתם מכירים אותו בעיקר כ"מיסטר ביג" המאהב ההורס של קארי בראדשו מ"סקס והעיר הגדולה" והוא מסתובב ממש ביניכם ברחובות תל אביב זאת לצורך צילומים לסדרה של יהודה לוי "איש חשוב מאוד". אין ספק שמדובר באיש גדול מאוד, ככה לפחות קארי אומרת

כריס נות'. תמונות גולשים
בא לתת עבודה. כריס/תמונות גולשים

אל המקום השני והמכובד מגיעה מישהי שדווקא מכירה את יהודה לוי יותר מקרוב, אז תגידו בהצלחה ללי לוי שאמנם לא לוהקה לסדרה של האקס אבל בהחלט תוכלו לראות אותה בקרוב מאוד על המסך רצה במדי כדורגל זאת לאחר שלוהקה לעונת הבנות של "גולסטאר".

לי לוי. ניר פקין
הולכת לבעוט. לי/ניר פקין

ואם כבר אקסים של לי לוי, איך אפשר שלא לדבר על האקס הנודע, יאיר נתניהו, שהחליט השבוע להראות את פרצופו המכוער של הישראלי כשעשה שיימינג לאופירה אסייג וכתב פוסט בפייסבוק בו קרא לה "בהמה גסה" והאשים אותה בכך שבגדה בבעלה, היא לא נשארה חייבת והציעה לו לצאת לעבוד. לחגיגה הצטרפה גם מירי רגב שכינתה את אופירה כאישה רעה מה שהוביל את אופירה לספר לעולם שאותה רגב חזרה ללקק לביבי בשביל לזכות במקום טוב בבחירות.

אופירה אסייג, יאיר נתניהו. עיבוד תמונה
מי מתעסק? אופירה ויאיר/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully