וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק סטטיק ובן אל יצילו את עולם המוזיקה הבינלאומי

אמיר צומר ואיתן שפיר

19.10.2018 / 0:00

למה אף אחד לא חשף את הסוד של לוסי אהריש וצחי הלוי, מה דוגמן תחתונים יעשה לפוליטיקה הישראלית ומה יקרה למוזיקת הפופ הגלובלית - שפשוט גוססת. האזינו לפופולר, פודקאסט התרבות הפופולרית של וואלה! תרבות עם אמיר צומר ואיתן שפיר

כולם שרים איתם, מוחים בגלל דמעה בחשכת אולם הקולנוע ומתרגשים לראות אותם על הבמה. כולם קוראים עליהם במדורי הבידור ולובשים את הבגדים האהובים עליהם, מגיעים למקומות שבהם הם מבלים, כולם צופים, קוראים, נהנים, עוקבים באדיקות ואפילו מרכלים - כוכבי הבידור, הסרטים ותכניות הטלוויזיה, האלבומים המעניינים והאמנים שעושים אותם פשוט מעסיקים את כולם.

פופולר, פודקאסט התרבות הפופולרית של וואלה! תרבות בהגשת אמיר צומר מוואלה! סלבס ואיש יחסי הציבור איתן שפיר, עוסק במה שבאמת מעניין בתחומי התרבות הפופולרית, הבידור ועולם הזוהר. טראש היא מילה גסה? לא עבורם, כיוון שהם מדברים על הנושאים החמים ביותר, בין אם בשולי התרבות או דווקא בלב לבו של המיינסטרים.

בפרק 07# של פופולר, איתן ואמיר מדברים על קשר השתיקה של עיתונאי ישראל בכל הנוגע לזוגיות של הנשואים הטריים לוסי אהריש וצחי הלוי - ואיך זה קשור לבר רפאלי וליאונרדו דיקפריו. מדוע טיילור סוויפט גרמה לאלפי בני אדם להשפיע על המצב הפוליטי באמריקה וגרמה לנשיא טראמפ להיפגש עם קניה ווסט? האם דוגמן תחתונים יכול להשתלב בפוליטיקה? וגם: הראפ וההיפ הופ כובשים את הגלובוס לעומת מוזיקת הפופ העולמית שגוססת - ומי לעזאזל יכול להציל אותה?

רוצים עוד "פופולר"? | לפרקים הקודמים של הפודקאסט

לוסי אהריש, צחי הלוי. גולשים, תמונות גולשים
מברוק, יא חביבתי. לוסי אהריש וצחי הלוי/תמונות גולשים, גולשים
קניה ווסט. ספלאש
טראמפ התקשר. קניה ווסט/ספלאש
טיילור סוויפט. GettyImages
דמוקרטית גאה. טיילור סוויפט/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראש הממשלה הבא? יאיר לפיד ועינת שרוף/מערכת וואלה!, צילום מסך
ליידי גאגא. GettyImages
מעדיפה להתעסק קולנוע ולא במוזיקה. ליידי גאגא/GettyImages
סטטיק ובן אל. אביב אברג?ל,
התשובה אצל סטטיק ובן אל תבורי/אביב אברג?ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully