וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסי אהריש מגיבה על פרשת אורן חזן

ניר פקין

16.10.2018 / 10:16

כמעט שבוע לאחר שנשבעה אמונים לבעלה הטרי, השחקן צחי הלוי - המגישה, לוסי אהריש, מגיבה לפרשת אורן חזן באופן שהכי מתאים לה. אז מה היה לכלה הטרייה להגיד? והאם הם מתכננים להביא ילדים בקרוב? וואלה! סלבס מג'נונה

ניר פקין

רק בשבוע שעבר סערה מדינה שלמה לאחר שגילתה את הסוד הכמוס - המגישה לוסי אהריש והשחקן צחי הלוי מנהלים זוגיות כבר למעלה מארבע שנים ואם לא די בכך, הרי שהזוגיות נחשפה ממש באותו היום בו השניים צעדו אל עבר החופה ונתנו לצופית גרנט לחתן אותם. הכותרות חגגו, הטוקבקיסטים לא איחרו להביע את דעתם, וחבר כנסת חשוך במיוחד החליט לפתוח את פיו שלא ממש הפיק מרגליות.

מה דעתכם על התגובה של לוסי? רכלו לנו באינסטגרם

לוסי אהריש. ניר פקין
אל תתעסק עם האהריש!/ניר פקין

"לא מאשים את לוסי אהריש שפיתתה נפש יהודי במטרה לפגוע במדינתנו ולמנוע מעוד צאצאים יהודים להמשיך את השושלת היהודית, להפך היא מוזמנת להתגייר", כתב חזן בפייסבוק שלו, "כן מאשים את צחי המתאסלמלוי שלקח את פאודה צעד אחד רחוק מדי - אחי צא מהסרט. ‏לוסי זה לא אישי, אבל דעי, צחי אחי ועם ישראל עמי, די להתבוללות".
כעת, כמעט שבוע לאחר שהסערה כבר נרגעה, וואלה! סלבס תפסה את לוסי רגע לפני שחזרה להנחות את התכנית שלה ובדקה איתה איך זה להיות אישה נשואה? "הכל רגיל הכל בסדר" ענתה המגישה ההורסת במבוכה. גם שנשאלה מה יש לה להגיד על כל הבלגן של אורן חזן, הלכה לוסי על הגישה הממלכתית והשיבה, "תודה, תודה, תודה, תודה, תודה לכל מי שאוהב ותומך ומחבק, תודה רבה רבה רבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לוסי אהריש. ניר פקין
אורן חזן, תיזהר!/ניר פקין

אבל אם יש שאלה שכן הצליחה להוציא את אשתו של צחי הלוי מעט מהכלים, הייתה כשצלם הפפראצי שאל אותה מה עם ילדים? אז, התחממה מעט האהריש והשיבה בספק צעקה ספק צחוק, "תגיד לי אתה נורמלי?". העיקר שכולנו חולים עליה.

וואלה! סלבס הייתה רוצה להגיד כמה דברים לאורן חזן אבל זה ממש נמוך, אפילו לרמה שלה.

לוסי אהריש. ניר פקין
מושלמת/ניר פקין
לוסי אהריש, צחי הלוי. גולשים, תמונות גולשים
שיהיה במזל/תמונות גולשים, גולשים
לוסי אהריש. צלמים מורשים, מערכת וואלה! NEWS
זוג הורס/מערכת וואלה! NEWS, צלמים מורשים
לוסי אהריש, צחי הלוי. מערכת וואלה! NEWS
רק אהבה תנצח/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully