וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו סטרשקו מציגה: זוגיות חדשה בחולות

16.10.2018 / 6:05

השחקנית והדוגמנית הבינלאומית בסך הכל רצתה לתפוס קצת שמש עם החבר החדש, אלא שבדרך חזרה - סתיו סטרשקו והבויפרנד לא שמו לב ושקעו עם הרכב בחולות של חוף הים ונאלצו לחכות לגרר. וואלה! סלבס מחלצת

סתיו סטרשקו. תמונות גולשים
מה קורה שם. הרכב של סתיו סטרשקו/תמונות גולשים

זו ללא ספק אחת השנים הטובות ביותר בחייה של הדוגמנית והשחקנית, סתיו סטרשקו. אחרי שהשלימה עם עצמה את התהליך האישי שעברה וביקשה מכולם לפנות אליה בלשון נקבה, קטפה קמפיינים בינלאומיים והייתה מועמדת בטקס פרסי אופיר בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר על הפועה בסרט, עכשיו מגיעה עוד בשורה טובה - לבלונדינית ההורסת יש חבר חדש והורס לא פחות. אז למה הבשורה הזו מגיעה עם חדשות לא כל כך טובות?

סתיו סטרשקו. תמונות גולשים
מה. קורה. שם. סתיו והחבר החדש/תמונות גולשים

סטרשקו, שבשנה האחרונה העדיפה להתמקד בעיקר בעצמה ובקריירה שלה ולא הייתה פנויה למערכות יחסים - מנהלת בתקופה האחרונה קשר עם בחור אלמוני אותו היא מסרבת לחשוף. וואלה! סלבס גילתה ומצאה שמדובר בבחור אמריקאי שחי בישראל, אותו הכירה סטרשקו בעבר, אך רק לאחרונה נפגשו השניים במקרה וחידשו את היחסים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סתיו סטרשקו. אלירן אביטל
תפוסה. סתיו סטרשקו/אלירן אביטל

הדוגמנית, המיוצגת בסוכנות "אלינור שחר", סיימה יום של צילומים לקמפיין של "HOODIES" ורצתה לעשות מעט כיף עם החבר - אז השניים נכנסו לרכב ונסעו לחוף דור, אלא שבדרך חזרה, לאחר שבילו יום שלם מול הים, נכנסו השניים לרכב ונסעו לכיוון הכביש הראשי... ואז זה קרה.

כן, הרכב שאיתו היו בני הזוג החמוד שקע בחולות העמוקים של חוף דור, לא הצליח להגיע בחזרה לכביש הסלול, כך שנאלצו לשבת בצד הדרך ולחכות לגרר שיבוא ויחלץ אותם. עסק ביש וכו'.


וואלה! סלבס נוסעת בחולות רק עם האקסים שלה. כלומר, עם הגופות שלהם.

סתיו סטרשקו. אלירן אביטל
גברת דוגמנית. סתיו סטרשקו בצילומים/אלירן אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully