וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאנה גרנדה לוקחת הפסקה: "עברתי גיהנום"

14.10.2018 / 14:23

הזמרת הצעירה, שעברה שנה לא קלה, שכללה פיגוע בהופעה שלה ומוות של האקס שלה - שפכה את ליבה באינסטגרם כשסיפרה למעריצים שלה שהיא לוקחת הפסקה לטפל בעצמה. וואלה! סלבס נושמת

אימג'בנק GettyImages

היא נחשבת לאחת הזמרות היותר מוכשרות ומצליחות בעולם, אבל נראה שלא כל הנוצץ זהב, כך שאם חשבתם שהחיים של אריאנה גרנדה הם תותים - לזמרת הצעירה יש חדשות מפתיעות ולא כל כך משמחות עבורכם, כך שגרנדה חשפה בפני מעריציה שהשנה האחרונה הייתה עבורה גיהנום ואם לא די בכך, היא גם לוקחת הפסקה קטנה לטפל בעצמה.

בואו לרכל על הפוסט של אריאנה באיסנטגרם

אריאנה גרנדה. GettyImages
תקופה לא קלה. אריאנה/GettyImages

גרנדה, שהוציאה לאחרונה אלבום חדש, העלתה לעמוד האינסטגרם שלה וידאו קצרצר בו היא משחקת עם החזרזיר הקטן שלה - הדבר לא ממש מצא חן בעיני חלק מהמעריצים שהיו בטוחים כי מדובר בקליפ חדש שלה לשיר "breathing", מה שגרם להם להיכנס בכוכבת הצעירה ולכנות את האלבום החדש שלה "בדיחה" ולטעון שאריאנה "סתם עצלנית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אריאנה גרנדה. GettyImages
לוקחת הפסקה/GettyImages

הזמרת, שכנראה מאוד נעלבה מהמילים הקשות, החליטה להגיב למעריצים וכתבה: "זהו עידן יפה, אבל אני לא יודע. עברתי גיהנום ואני עושה כל שביכולתי בשביל להמשיך הלאה. חשבתי שזה (הסרטון) יצחיק אתכם בזמן שאתם מחכים לקליפ האמיתי כי החלטתי לקחת הפסקה לדאוג לעצמי לזמן קצר", כתבה הזמרת.

אריאנה גרנדה. ספלאש
אריאנה והאקס שמת אחרי שנחתה ממנצ'סטר/ספלאש

כזכור, התקופה האחרונה לא הייתה קלה עבור אריאנה, שרק במאי אשתקד, רגע לאחר שסיימה הופעה באצטדיון במנצ'סטר, מחבל התפוצץ בזמן שאנשים החלו לצאת מהמקום. אם לא די בכך, לפני כחודש, איבדה הכוכבת את האקס שלה לאחר שנטל מנת יתר ותוסיפו לכל זה את העובדה שבשבוע שעבר קיבלה גרנדה את הבשורה שחברתה הטובה, סלינה גומז, שוב אשפזה את עצמה במרכז לבריאות הנפש. לא קל.

וואלה! סלבס לא נושמת כשהיא רואה קליפ חדש של אריאנה

אריאנה גרנדה. GettyImages
אבל היו גם חדשות טובות. אריאנה והארוס/GettyImages
אריאנה גרנדה. GettyImages
לקחה קשה את ההערות של הגולשים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully