וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגי וקסמן ועתי שולברג בדרך ל"המירוץ למיליון"?

14.10.2018 / 7:06

אחרי שכיכב ב"האח הגדול", נראה שכוכב הריאליטי ואשתו, הזמרת איגי וקסמן, יחזרו בקרוב למסך הקטן בתכנית הריאליטי המפורסמת - בה יתחרו מול זוגות אחרים בניסיון לזכות במיליון שקלים. וואלה! סלבס זוחלת

איגי וקסמן + עתי שולברג. רפי דלויה
זוג מנצח? איגי ועתי/רפי דלויה

נראה שסבב הליהוקים לתכנית הריאליטי המפורסמת "המירוץ למיליון" מתחיל לתפוס תאוצה, כך שבתקופה האחרונה הפקת התכנית פונה ללא מעט זוגות מפורסמים על מנת לקחת חלק בתחרות הקשה שתאלץ אותם לעבור משימות מאתגרות על מנת להיות הזוג הראשון שיגיע לסוף המסלול - אז יזכו במיליון השקלים.

איגי וקסמן, עתי שולברג. רפי דלויה, אביב חופי
ירוצו או לא?/אביב חופי, רפי דלויה

לוואלה! סלבס נודע כי בשבועות האחרונים התקיימו מגעים עם אחד הזוגות שדי הורידו פרופיל בשנים האחרונות, עתי שולברג ואיגי וקסמן, במטרה שיקחו חלק בתכנית וינסו לזכות במיליון. על פי המקורות, השניים עדיין מנהלים משא ומתן אך לא ברור אם יקחו חלק בהפקה או לא. "זה בספק גדול", סיפר המקור, "יש שם חילוקי דעות וכמו שזה נראה כעת הם לא ישתתפו, אבל אי אפשר לדעת כי הכל נורא דינמי בהפקה".


כזכור, שולברג פרץ לתודעה כאשר נכנס לבית "האח הגדול", שם ניהל מול מצלמות הטלוויזיה רומן מתוקשר עם ליהיא גרינר. רגע אחרי שהמצלמות כבו והשניים יצאו מבית האח - השניים החליטו להיפרד ושולברג הכיר את וקסמן דרך חברים משותפים, כך שמיד נוצר ביניהם קליק. חמישה חודשים לאחר שהשניים הכירו - הם הודיעו על הריון ועמדו מתחת לחופה מספר חודשים לאחר מכן מול קהל של חברים טובים.

וואלה! סלבס רצה כל יום מיליון פעמים. למקרר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עתי שולברג, איגי וקסמן. תערוכת ממלכת הדינוזאורים, רפי דלויה
מה עם המיליון?/רפי דלויה, תערוכת ממלכת הדינוזאורים
איגי וקסמן, עתי שולברג. אביב חופי, רפי דלויה
רצים כל הדרך למסך/רפי דלויה, אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully