וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החתונה של לוסי אהריש וצחי הלוי: "אורן חזן, אדם רקוב, גזען ואומלל"

וואלה! סלבס

11.10.2018 / 12:00

מתברר שהחתונה של לוסי אהריש וצחי הלוי לא שימחה את כולם, למשל ח"כ אורן חזן - שצייץ על התבוללות של השחקן הישראלי. מאז, חברים כמו ג'ודי ניר מוזס ומיה דגן, יצאו נגדו ברשת וטענו ש"חזן מחזיר אותנו לימים חשוכים". וואלה! סלבס פופוליטיקה

החתונה של לוסי אהריש וצחי הלוי/תמונות גולשים
אורן חזן, לוסי אהריש וצחי הלוי. מערכת וואלה! NEWS
שיחת היום. אורן חזן VS לוסי אהריש וצחי הלוי/מערכת וואלה! NEWS

בעוד שאלפי ישראלים שמחו והופתעו לגלות אמש (ד') על החתונה הסודית של המגישה לוסי אהריש לשחקן צחי הלוי - היו כאלה שפחות התלהבו מהאירוע המרגש. למשל חבר הכנסת הרעשן אורן חזן, שצייץ שהוא "לא מאשים את לוסי... שפיתתה נפש יהודי במטרה לפגוע במדינתינו ולמנוע מעוד צאצאים יהודים להמשיך את השושלת היהודית... כן מאשים את צחי המתאסלמלוי שלקח את פאודה צעד אחד רחוק מדי - אחי צא מהסרט".

רגע לאחר מכן ולמרות שהדברים החריפים של חזן לא הפריעו לאהריש והלוי להמשיך את החגיגה הגדולה שערכו - היו כמה חברים מפורסמים של השניים שהחליטו לצאת נגד חבר הכנסת. למשל, ג'ודי ניר מוזס, שכינתה את חזן "יצור".

"כנראה היצור הזה, ששמו אורן חזן, אדם רקוב בנשמתו, גזען חשוך ואומלל, אם היה לו טוב לא היה מוציא טקסט כזה מחליא", צייצה ניר מוזס. "לוסי וצחי שימו פס, תתעלמו מרחשי הרקע של אנשים שנשמתם נשמה שחורה נשמה של רוע, גזענות חשוכה ושנאה עצמית כמובן. האהבה ניצחה כאן בענק". אז, הוסיפה גם "אדון צחי - מקווה שאתה אומר כל בוקר תודה על האישה הנהדרת הזאת שקיבלת".

ציוץ של אורן חזן על החתונה של לוסי אהריש וצחי הלוי. טוויטר, צילום מסך
"מתאסלמלוי". הציוץ של של אורן חזן/צילום מסך, טוויטר

נועה תשבי, פרסמה גם היא תמונה של החתן והכלה, לצד הכיתוב "חברים. אור. אהבה! אנחנו אור לגויים או חשוכים 'כמותם'? תפקיד כל אחד ואחד מאתנו להפיץ אור. לעשות תיקון עצמי ותיקון עולם. רק אור מנצח חושך ורק האהבה תנצח. גם אם זה לא נדמה לנו כרגע. מזל טוב לוסי וצחי". מיה דגן, טענה ששקלה אם לתת במה לדבריו של חזן ולבסוף החליטה 'לעשות שיימינג לשיימינג'. "זה בושה. בושה שאדם ציבורי בוחר ברשתות חברתיות לחלוק את המחשבות החשוכות שלו. הניאנדרטליות שלו. השיפוטיות, השינאה וההסתה. כל עוד אני נושמת אני אלחם בגזענות... מספיק עם הפחד הזה לעמוד מול דעות חשוכות".

אז, הוסיפה דגן ש"הלוואי שכל חברי האהובים יצטרפו למלחמה הזאת נגד אלימות מילולית! יש לנו את הכוח לשנות משהו פה...די עם זה, באמת לא למדנו כלום? צחי ולוסי, עד עכשיו שמרתם בסוד על האהבה שלכם. הגיע הזמן לחגוג אותה בקול גדול! כי היא תגבר על הכל! אף אחד לא יצליח לקלקל את האושר שלכם... אוהבת אתכם הכי בעולם!".


מה דעתכם? הגיבו באינסטגרם של וואלה! סלבס

מיה דגן. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
"אף אחד לא יצליח לקלקל את האושר". מיה דגן/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

"יש פה רובד נוסף של מיזוגניה ושנאת נשים: בעולמו של חזן, לוסי היא אישה שפיתתה. נשים הן השטן!", כתבה המגישה פאולה רוזנברג, "אורן חזן מחזיר אותנו אל הימים החשוכים בהם התייחסו אל האישה כדמות מפתה ומניפולטיבית המביאה את הגבר לידי חטא. גברים לעומתן הם מתפתים, מסכנים, לא עומדים בפני מזימותיהן החשוכות של הנשים לנעוץ בהן את ציפורניהן. 'האח' צריך להציל אותם.

"יחסים בין אישה וגבר, על פי עולמו של אורן חזן, הם כלי להשגת אינטרסים בידי הנשים המכשפות שרוצות להחריב את האנושות, או במקרה הזה, אישה מוסלמית שזוממת להחריב את היהדות על ידי 'לכידת' גבר. אין פה, נגיד, אהבה וחברות בין שני אנשים, ללא קשר לדת או לגזע שלהם. זה על פי חזן. אני מציעה שנחזור להאשים נשים בכישוף ונעלה אותן על המוקד בכיכר העיר. עצוב. מדכא".

השחקנית טלי אורן, כתבה ש"פשוט בושה שזה חבר כנסת במדינת ישראל 2018. לוסי וצחי הם שני אנשים משכמם ומעלה. הטינופת שיוצאת פה לא ראויה לחשיפה, היא ראויה להיעלם ולהיגרס אבל מצד שני חשוב שכולם יראו. שכולם יראו איפה השנאה מתחילה, איך לעולם לא נתקדם לשום מקום במדינה שלנו עם דעות חשוכות כאלה".

"האיש הזה יושב במקום הכי גבוה במדינה ומעורב בהחלטות הכי חשובות וכל מה שנותר לי זה להיות המומה מהדבר הזה ולקוות שזה כבר יהיה מאחורינו ממש בקרוב. כי זה באמת לא נתפס שזה אמיתי", הוסיפה. "לוסי וצחי אהובים ויקרים. אתם דוגמא ומופת לאהבה ללא גבולות. שני אנשים שאני מאוד אוהבת באופן אישי אוהבי אדם, מוכשרים אינטליגנטים שכל כך ראויים אחד לשני. דברי זוהמה כאלה לא יפריעו למימוש אהבתם אלא רק יתנו להם את הכוח להמשיך עם האמונה הבריאה והטובה. מאושרת בשבילכם אהובים".


וואלה! סלבס קראה את הפוסט של אורן, הקיאה בפה ואז עשתה לו בלוק.

עוד באותו נושא

לוסי אהריש מרימה לקהילה הגאה

לכתבה המלאה
ג'ודי ניר מוזס. אביב חופי,
שימו פס! ג'ודי ניר מוזס/אביב חופי
נועה תשבי. אביב חופי,
אור ואהבה. נועה תשבי/אביב חופי
לוסי אהריש. ניר פקין
אישה נשואה. לוסי אהריש/ניר פקין
צחי הלוי. סיון פרג',
גבר מאוהב. צחי הלוי/סיון פרג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully