וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב גדג' כובש גם את המסך הקטן

11.10.2018 / 0:01

אחרי שייצג את ישראל באירוויזיון והוציא אלבום בכורה, כעת נדב גדג' חוזר לאן שהכל התחיל - המסך הקטן, אלא שהפעם בתפקיד חדש ומפתיע במיוחד לצד טל מוסרי. וואלה! סלבס עוברת להקשב

נדב גדג'. באדיבות המצולמים
מה שלא טוב לצה"ל. נדב/באדיבות המצולמים

רק לפני מספר ימים קראתם כי בצה"ל החליטו שעם כל הכבוד לכשרון של הזמר נדב גדג' - הם לא מעוניינים בו יותר בלהקה הצבאית והחליטו להעביר אותו לג'וב חדש כנהג בוס והכל בעקבות בעיות משמעת של החייל הסורר. כעת, נראה שזה לא התפקיד החדש שהזמר החמוד קיבל על עצמו לאחרונה, שכן בימים אלו הוא מתחיל לשנן טקסטים לקראת תפקיד חדש על המסך הקטן.

בואו לרכל על התפקיד החדש של נדב באינסטגרם

נדב גדג'. צילום: דניאל קמינסקי,
למסך הקטן/צילום: דניאל קמינסקי

אחרי שנחשף לאומה שלמה בתכנית "הכוכב הבא" ואף ייצג את ישראל באירוויזיון, כעת גדג' חוזר לאן שהכל התחיל - המסך הקטן, כמובן. אלא שהפעם הוא לא ישיר, ירקוד וינסה לזכות בנקודות אלא יכנס לדמות בעונה החדשה של סדרת הנוער "כדברא". אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם על הליהוק של עדי הימלבלוי לסדרה המדוברת, כעת היא שמחה לבשר לכם גם על הצטרפותו של גדג' לקאסט התכנית, אבל לא רק כי גם טל מוסרי יצטרף לצוות ויגלם מורה לקראטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נדב גדג'. ניר פקין
אל תספרו לאף אחד/ניר פקין

הסדרה, אליה יצטרפו שלושת הכוכבים ההורסים ותעלה על המסך הקטן בערוץ טין ניק ב-YES, מגוללת את סיפורן של קירקי ולילה שביום הולדתן ה-16 הן תצאנה למסע, כך שבסופו - רק אחת מהן תממש את ייעודה.

וואלה! סלבס פרשה מהצבא לאחר שגנבה חבילה של טורטיות.

נדב גדג'. ניר פקין
כדברא!/ניר פקין
נדב גדג'. יח"צ,
לא רק נהג בוס!/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully