וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתונה שהדהימה את תעשיית הבידור

12.10.2018 / 0:10

בזמן שמושיק עפיה ואינה סטיוארט החליטו להיפרד, לוסי אהריש וצחי הלוי החליטו לצאת מהארון ולהתחתן אחרי שנתיים של זוגיות - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת

צלמים זמניים מורשים

את הרשימה נפתח עם מזל טוב גדול למלכת היופי במיל', סיון קליין, שילדה בשבוע שעבר בת ראשונה אחות לבנו. וכן, ממש כמו את דבר ההיריון - וואלה! סלבס גם חשפה ראשונה את שמה של התינוקת המתוקה, אז אם פספסתם לבייבי קוראים איליי.

סיון קליין, זיו קורן. צ'ינו פפראצי,
ויקרא שמה בישראל. סיון ובעלה/צ'ינו פפראצי

ואם כבר תינוקות, אז אולי סיון תשמח לשמוע שוואלה! סלבס מצאה לה אחלה בייביסיטר. אחת כזו שגם יש לה ניסיון עם ילדים וגם מגיעה מתעשיית הבידור ויודעת להתמודד עם לוחות הזמנים. קוראים לה לוסי דובינצ'יק ובימים אלו היא מציעה את שירותיה כבייביסיטר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
לוסי דובינצ'יק. ראובן קסטרו
בעלת ניסיון. לוסי/ראובן קסטרו

נשאר בגיל הרך כי בצד השני של הגלובוס עשרות מעריצים זועמים נכנסו במלכת הטראש, קים קרדשיאן, זאת לאחר שגילו כי בתמונה שהעלתה מיס ווסט היא החליטה "לשפץ" את הראש של בתה הקטנה, שיקגו. מתברר שאותה תמונה עלתה לעמוד האינסטגרם של אחותה הצעירה, קיילי ג'נר, לפני חודשיים, וכעת, כשקים קי העלתה את התמונה - שמו לב הגולשים כי היא הקטינה את ראשה של הבייבי המתוקה.

קים קרדשיאן. מערכת וואלה! NEWS
מצא את ההבדל/מערכת וואלה! NEWS

ואם כבר על אנשים שהגדילו איברים בגופם, אי אפשר שלא לדבר על כוכבת האח הגדול, אינה סטיוארט, ועל החבר החדש שלה - מושיק עפיה. אה רגע, סורי, הם כבר נפרדו. אז כמעט חודשיים לאחר שוואלה! סלבס הציגה בפניכם סרטון של עפיה וסטיוארט מתחרמנים מול המצלמה, עכשיו מדווחים מקורבים כי השניים מיצו את היחסים והחליטו להיפרד.

מושיק עפיה, אינה סטיוארט. ניר פקין
כבר לא. מושיק ואינה/ניר פקין

ונסיים עם החתונה שהשאירה את כולם בהלם! כן, אחרי כחמש שנים בהן ניהלו זוגיות סודית הרחק מעין הפפראצי, החליטו לוסי אהריש וצחי הלוי לצאת מהארון וחשפו את הזוגיות שלהם כשהחליטו להתחתן בטקס אזרחי כשעל תפקיד המקדשת הייתה צופית גרנט. השניים נשבעו אמונים בטקס מצומצם שכלל בני משפחה וחברים קרובים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully