וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעתיקה, שוב: הבסטי של מייגן מרקל ממש רוצה להיות כמוה

10.10.2018 / 13:00

הבסטי של מייגן מרקל מימי הסדרה "חליפות", שואבת ממנה השראה על בסיס חודשי ככל הנראה, אחרת איך תסבירו שאחרי פרשת תמונת האירוסין הזהה, פריאנקה צ'ופרה התלבשה בדיוק כמו הדוכסית רק בצבעים אחרים?

מייגן מרקל. splash
מחזירה את האסוף המרושל לאופנה. מייגן מרקל/splash

אתם יודעים איך זה בסטיז - הן מתייעצות על צרות עם בן הזוג, עושות השוואת מחירים על הפריט האחרון שקנו בסיבוב שופינג ולעיתים מתלבשות אותו הדבר, אבל ממש אותו הדבר.
הדוכסית מסאסקס, מייגן מרקל, היא כבר שם דבר בעולם האופנה ובשנה האחרונה הבסטי שלה מימי הסדרה "חליפות" פריאנקה צ'ופרה נותנת פייט לא רע בעזרתה של הסטייליסטית המשובחת, מימי קטרל.

רק בשבוע שעבר נראתה הדוכסית מסאסקס בלוק מונוכרומטי בגוונים של ירוק בביקור בעיר הקטנה צ'יצ'סטר שבאנגליה לצד הנסיך הארי, ואמש (ג') נראתה פריאנקה צ'ופרה כשהיא יוצאת מהמלון שלה בניו יורק סיטי עם לוק זהה רק בגוונים של אדום. חברות, חברות, אבל לא צריך להגזים, הא?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל. splash
לוהטת באדום. פריאנקה צ'ופרה/splash

מרקל (37) נראתה בחולצת משי ירוקה של אנד את'ר סטוריז (325 ש"ח), חצאית מידי מעור של הוגו בוס, תיק ירקרק של גבריאלה הרסט (7,236 ש"ח), סטילטו בצבע ניוד פלאס אסוף מרושל שמתקמבק מאוד יפה לאחרונה.

צ'ופרה (36), ארוסתו הטרייה של הזמר ניק ג'ונאס, מאוד חיבבה את הלוק ככל הנראה ואמש פופרצה בתפוח הגדול באזעקת צבע אדום שנראתה דומה במיוחד ללוק של הדוכסית. חצאית עיפרון אדומה עשויה עור של המותג אקריס, חולצת משי תואמת, תיק אדום וסופר מבוקש של ג'ייסון סטלבי, ליפסטיק תואם ונעליים מנוחשות לאיזון.

עוד באותו נושא

המלכה אישרה? החברה של מייגן מרקל מעתיקה - רגעי הסטייל של השבוע

לכתבה המלאה
מייגן מרקל. splash
בשבוע שעבר, לוק ירוק מונוכרומטי/splash

שתי הפאשניסטות מתחזקות חברות קרובה במיוחד בשלוש השנים האחרונות וזוהי לא תאונת העתק הדבק ראשונה של השתיים. צ'ופרה וג'ונאס הגיעו בחודש שעבר לאירוע החגיגי של ראלף לורן בשבוע האופנה בניו יורק, והחליטו לשחזר את תמונת האירוסין הידועה של מייגן מרקל והנסיך הארי עם אותו הצלם בדיוק.

פריאנקה צ'ופרה. splash
עושה את ניו יורק סיטי. צ'ופרה שואבת השראה ממרקל/splash
פריאנקה צ'ופרה. splash
נראית וואו. פריאנקה צ'ופרה/splash
מייגן מרקל. splash
אין מה לעשות - מייגן עשתה את זה קודם/splash
פריאנקה צ'ופרה, מייגן מרקל. מערכת וואלה! NEWS
השראה או שנסחפה? מרקל וצ'ופרה/מערכת וואלה! NEWS
פריאנקה צ'ופרה, מייגן מרקל. מערכת וואלה! NEWS
אתם רואים את הדימיון, כן?/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully