וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הבחירה הקשה של עומר אדם

5.10.2018 / 4:02

בזמן שנטע ברזילי מאוהבת בבחור חמוד ומקסים, עומר אדם עדיין לא החליט עם מי הוא רוצה לצאת - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון, וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אילוסטרציה

את הרשימה פותחים אחד הזוגות היותר מדוברים בתעשיית הבידור העולמית, קניה ווסט וקים קרדשיאן, שהחליטו שלא מערבבים ביזנס ופלז'ר, או שבעצם כן, כך שלאחר שקים קי קיבלה הצעה להיות פרנזטורית של מותג אופנה שמתחרה במותג של בעלה - היא פנתה לקבל את אישורו והוא בתגובה ביקש ממנה לא לקחת את הג'וב ורשם לה צ'ק של מיליון דולר.

מה האירוע שעשה לכם את השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

קים קרדשיאן עם חולצה שקופה יחד עם קניה ווסט. ספלאש
מאמי, תביא מיליון. קים וקניה/ספלאש

אל המקום הרביעי מגיעים קים וקנייה המקומיים, בן אל תבורי ובת הזוג אורטל עמר שהחליטו ללמוד דבר או שניים מהזוג ההוליוודי, נכנסו לסטודיו צילום ויצאו עם שלל תמונות הריון סקסיות כשהם לבושים רק בתחתונים וחזייה. מעניין היה לראות את העיניים של אבא שימי כשצפה בתמונות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
בן אל תבורי. משה נחומוביץ', מערכת וואלה! NEWS
אלבום משפחתי. בן אל ואורטל/מערכת וואלה! NEWS, משה נחומוביץ'

במקום השלישי נמצא זוג חדש שעושה לא מעט רעש גם מעבר לים, בכל זאת לא בכל יום הטופמודל המקומית, ניבר מדר, יוצאת עם אחד מאנשי הלילה החשובים של ניו יורק, ריצ'י עקיבא, שנחשב לחבר טוב של ריהאנה וליאונרדו דיקפריו. השניים, כך מספרים חברים, יוצאים כבר מספר שבועות וואלה! סלבס אפילו תפסה אותם בביקור בארץ הקודש.

ניבר מדר. ניר פקין
זוג חדש. ניבר וריצ'י/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיעה עוד ישראלית שמביאה לנו כבוד בעולם, נטע ברזילי שמה, וגם היא מצאה לה אהבה חדשה. אז במקרה שלה לא מדובר במישהו מהביצה המקומית או העולמית אלא באיש הייטק אמריקאי שעשה עלייה לישראל לפני מספר שנים והכיר את נטע בפאב שכונתי.

נטע ברזילי. איציק בירן,
מצאה אהבה. נטע/איציק בירן

ובמקום הראשון, הפרשה שהסעירה את הביצה המקומית בשבוע האחרון - תעלומת החברה של עומר אדם. בזמן שהזמיר המסלסל מכחיש כי הוא נמצא במערכת יחסים מכל סוג שהוא, מסתובבות להן שלוש בנות שכל אחת מהן טוענת שהיא ולא אחרת החברה של עומר אדם. אז קבלו את הדוגמנית הדתייה בת ה-17, יעל שלביה, יוצאת האח הגדול, דניאל גרינברג ובת השכנים בת ה-17 גם כן, שיראל טולדנו.

עומר אדם, הרשימה. מערכת וואלה! NEWS
בחירה קשה./מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully