וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוגיות החדשה שמוציאה לכולם את העיניים

21.9.2018 / 0:01

בזמן שהעולם התעסק בשאלה האם ג'סטין ביבר והיילי בולדווין התחתנו או לא, נועה קירל חשפה את הזוגיות שלה עם יונתן מרגי - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת

צילום מסך

את הרשימה נפתח עם הכוכב הכי לוהט של התקופה האחרונה, זוכה האח הגדול ישראל אוגלבו, שעוד בטרם יצא מהבית - התנהל משא ומתן עם נציגיו לגבי השתתפותו בקמפיין לחברת תחתונים. לצערכם וכנראה גם לצער מנהל חשבון הבנק שלו, המשא ומתן לא הבשיל לכדי חוזה לאחר שהצדדים לא הסכימו על הסכום אותו יקבל.

ישראל אוגלבו, האח הגדול. תמונות גולשים
לא ידגמן תחתונים. ישראל/תמונות גולשים

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא כוכב אחר שדווקא כן עשה פרסומת לתחתונים וקיבל לפחות מיליון דולר קוראים לו ג'סטין ביבר ובסוף השבוע האחרון הוא גרם להתקף לב ללא מעט בנות נוער שקיבלו את הבשורה המרה כי הזמר האהוב עליהן התחתן בחשאי עם בת הזוג, היילי בולדווין. ההכחשות של הארוסה לא ממש חירבו את השמחה של מדורי הרכילות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'סטין ביבר, היילי בולדווין. splash
נשואים או לא? ג'סטין והיילי/splash

הגענו כבר למקום השלישי שם נמצא מישהו שזה עתה חווה פרידה כואבת אז קבלו בחום ואהבה את עומר דרור לשוק הפנויים פנויות לאחר שהוא נפרד מהחברה, מיכל פרס. השניים שהיו צמודים האחד לשנייה בשנה האחרונה - החליטו לפרק את החבילה ולהיפרד כידידים.

עומר דרור. ניר פקין
כבר לא. עומר ומיכל/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיעים שני בחורים שהקשר בינם לבין עצמם מקרי בהחלט אבל נראה שיאיר נתניהו דווקא הרגיש מאוד בנוח להתארח בבית הוריו של עומר אדם במשמר השבעה ולשמוע ביחד עם הזמר דברי חוכמה מפי רב המפורסמים. השניים אף דפקו סלפי ביחד שמצא את דרכו מהר מאוד לרשתות החברתיות.

עומר אדם. צילום מסך
כמו שני משוגעים. עוןמר ויאיר/צילום מסך

ובמקום הראשון, איך לא, הזוגיות שמשגעת את הביצה כולה, ככה זה שנועה קירל ויונתן מרגי, שהכחישו במשך שבועות ארוכים את הזוגיות שלהם - מחליטים לצאת לאור בסרטון חמוד בו הם שרים את שירו של ברונו מארס ומסיימים אותו בנשיקה מתוקה על השפתיים. זאת כמובן, לאחר זוגיות ארוכה ומתוקשרת עם הטופמודל ברק שמיר.

נועה קירל. צילום מסך
חמודים. נועה ומרגי/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully