וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופירה אסייג ובעלה מתגרשים אחרי 12 שנות נישואים

18.9.2018 / 14:58

מי שללא ספק כיכבה על המסך שלכם בשנה האחרונה, עוברת בתקופה האחרונה תקופה לא קלה שמסתכמת בפוסט שפרסמה היום האישה והפה הגדול בו היא מודיעה לכולם כי היא ובעלה, גילי מנקין, מתגרשים אחרי 12 שנות נישואים ושלושה ילדים. וואלה! סלבס סיפור עצוב

אופירה אסייג. שלומי צ'יקונה,
כבר לא. אופירה וגילי/שלומי צ'יקונה

לא ברור אם זו תסמונת מלכת היופי שעבדה על אופירה אסייג או שמא לוחות הזמנים הצפופים שלה ושל בעלה, גילי מנקין, כך או כך - היום (ג') ערב יום כיפור, מפרסמת אשת התקשורת פוסט עצוב בו היא מודיעה כי היא ובעלה החליטו להתגרש אחרי 12 שנות נישואים ושלושה ילדים חמודים.

אופירה אסייג, גיל מנקין. פביאן קולדרוף,
בימים טובים יותר/פביאן קולדרוף

בשבועות האחרונים לא מעט מקורבים לשניים סיפרו לוואלה! סלבס כי השניים מתגרשים אך בשיחות עם אשת התקשורת היא הכחישה מכל וכל את המידע והוסיפה כי היחסים ביניהם נהדרים, אך נראה שלאחר שוואלה! סלבס פנתה אליה שוב אתמול (ב') - היא כבר לא יכלה להסתיר את המידע והחליטה לפרסם היום את הפוסט העצוב בו היא מודיעה על הפרידה הכואבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אופירה אסייג ובעלה. אביב חופי
עצוב/אביב חופי

כזכור, אסייג ומנקים הכירו לפני 12 שנים איתו עבדה צמוד באתר הספורט "one" ומשם פרצה לקריירה שכללה לא מעט תכניות וקמפיינים, אך נראה כי השניים, כך על פי מקורבים, היו בזמן האחרון בתקופה לא טובה שידעה לא מעט חילוקי דעות, כך שלבסוף הם החליטו לפרק את החבילה שכוללת את שלושת ילדיהם -אמילי (9), אריאל (7.5) ואייל (6). בפוסט שפרסמה כתבה, "אני ובעלי גילי נפרדים אחרי 12 שנים ועם המתנה הכי גדולה שיכולתי לבקש - שלושה ילדים שהם כל חיי.. חתימה טובה".

וואלה! סלבס גם התגרשה מבעלה אחרי 12. שניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully