וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש חגיגה: שרית חדד בת 40, איזה לוק שלה הכי אהבתם?

וואלה! סלבס

22.9.2018 / 0:02

בואו נדליק ביחד נר, כיוון שמיס מיוזיק הישראלית - שרית חדד - ציינה השבוע את יום הולדתה ה-40. כדי שתהיה חגיגה ראויה, וואלה! סלבס מזמינה חברים בכל מיני צבעים לבחור ולדרג איזה לוק שלה הכי הכי אהבתם? הצביעו, אתם תותחים

יותר מ-20 שנים היא מסלסלת על הבמה, מרימה את מצב הרוח כשמשמיעים אותה ברדיו, מרגשת באירועים משמחים ונוגעת עם הקול הגדול שלה את הקהל הישראלי - שרית חדד, אחת ממלכות הזמר הים התיכוני בארץ, ציינה השבוע את יום הולדתה ה-40 בשמחה וששון, הייתם מאמינים?

מי שהחלה את דרכה באמצע הניינטיז, אז יצאה מחדרה לקריירה שכולה מהפכה של שמחה, היא אחת הנשים הכי מסוקרות ומדוברת בתעשיית הבידור המקומית בשנים החולפות. מה פלא ששרית מתועדת כבר כל כך הרבה על ידי הצלמים, בין אם מיס מיוזיק מנגנת על דרבוקה, מגיעה לאירוע, מטיילת ברחוב או אוחזת במיקרופון ושרה על "זה ששומר עליי".

שרית חדד עם השנים. מערכת וואלה! NEWS
מברוק עליך! שרית חדד/מערכת וואלה! NEWS

רכלו על הלוקים של שרית חדד בפייסבוק

לכבוד המאורע וציון הגיל הלא רגיל, כי יש חגיגה (!), וואלה! סלבס נזכרה בכמה מהלוקים הכי מרשימים של חדד - ומבקשת מכם לבחור ולדרג, איזה מראה שלה הכי אהבתם? את תלתלי "כמו סינדלרה" שלה, התקופה שבה שרית התהדרה בשיער חלק ושרה שהיא "קצת משוגעת", או דווקא בתקופת ההריון עם בתה נויה, שבה חשה "מקודשת"? בחנו, הצביעו והשפיעו, כי שרה שרה.

  • עוד באותו נושא:
  • שרית חדד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully