וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקישוטים בסוכה? לא מרגשים כמו טבעות האירוסים המוגזמות של המפורסמות

וואלה! סלבס

28.9.2018 / 4:42

אם חשבתם שהסכך שלכם שופע במנורות ועיטורים נוצצים, זה רק כי עוד לא הסתנוורתם מהקישוטים היום-יומיים של המפורסמות: טבעת אירוסים, כמו אלה שעל האצבעות של ניקול ראידמן, אילנית לוי או גלית גוטמן. וואלה! סלבס משקפי שמש

אם חשבתם שהעיטור המוזהב שקניתם לסכך הסוכה שלכם השנה הוא שיא הסטייל, רק כי הוא מחמיא לצבע הרימון האדמדם והדודה אהובה התפעלה - נדמה שרוח חג הסוכות גרמה לכם לשכוח כמה מהקישוטים המעניינים באמת בחיי היום-יום: הבלינג של הכוכבות הגדולות בארץ, או לייתר דיוק, טבעות היהלום הענקיות שבהן הן מתפארות, אלה שקיבלו ברוב פאר והדר כאשר בן הזוג שלהן הציע לקחת אותן לאישה.

זה קורה בכל כמה חודשים, כשגברת מעושרת ישראלית סופר-מפורסמת, חווה רגע של אושר כשהבויפרנד כורע ברך, פחות או יותר, ונותן להן צעה שקשה לסרב לה. העובדה שמתלווה אליה טבעת עם יהלום בן כמה קראט, כזאת שיכולה להוציא עיניים לא רק לחבורת השודדים של קים קרדשיאן, אלא גם לכמה מחברותיהן לתעשיית הגלאם. איך הליטוש של האבן בשווי מאות אלפי השקלים? מסנוור!

אילוסטרציה יהלומים סלבס 2018. מערכת וואלה! NEWS
אילוסטרציה יהלומים סלבס 2018/מערכת וואלה! NEWS

רכלו על טבעות היהלומים של המפורסמות בפייסבוק

בשנה החולפת, גלית גוטמן התקשטה בטבעת נוצצת באדיבות יגאל אהובי, קורין גדעון לא הפסיקה לבכות מהתכשיט שלה, בעוד שניקול ראידמן לא האמינה שטבעת היהלום שתקבל מצ'רנוי תהיה בגדול של הראש שלה. קורל סימנוביץ' התהדרה בטבעת בינלאומית דומה לזו של החברה הטובה נטע אלחמיסטר, בעוד שאילנית לוי התלהבה מבלינג האירוסים שהעניק לה אלירז שדה. רוצים לראות? הנה, וואלה! סלבס סידרה לכם כמתנה לחג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully