וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלבס נזכרים בתאונת האופניים הראשונה שלהם

קים וייס

18.9.2018 / 0:01

לכבוד החג, הודה לוי, מאיה ורטהיימר, קורין גדעון ושלל מפורסמים חמודים נזכרים בתאונת האופניים הראשונה שלהם - בבושות ובפציעות הקשות. וגם, ממי הם צריכים לבקש סליחה? וואלה! סלבס גלגלי עזר

אילוסטרציה

את התאונה המזעזעת של שלומית מלכה לפני כשנה אין אדם במדינת ישראל שלא זוכר. מדינה שלמה עצרה את נשימתה כשהטופמודל החליקה עם הקורקינט שלה בשדרות רוטשילד ונפגעה בראשה.

אך נראה שלמזלה של המלכה, זו אולי אחת התאונות היחידות שהיא חוותה בחייה או לפחות בין הבודדות שהיא זוכרת, כי כשוואלה! סלבס שאלה אותה מה תאונת האופניים הראשונה שזכורה לה - היא השיבה שהיא לא זוכרת, אבל היא בטח ובטח זוכרת את האחרונה. מזל שהיא כבר צוחקת על זה.

שלומית מלכה. אמיר מאירי, מערכת וואלה! NEWS
זוכרת את התאונה האחרונה. שלומית/מערכת וואלה! NEWS, אמיר מאירי

רגע לפני יום כיפור, כשהכבישים מתרוקנים ממכוניות ומתמלאים בילדים חמודים ושובבים שמתלהבים מהעובדה כי הם יכולים לרכב עם האופניים שלהם על הכביש, וואלה! סלבס כאן בשביל לתת תמרור אזהרה לילדים, כי מה לעשות - גם עם אופניים אפשר לעבור תאונות לא קלות בכלל, הנה רק תשאלו את המפורסמים שנזכרים בתאונת האופניים הראשונה שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יהודה לוי, שלומית מלכה. ניר פקין
כבר לא נוסעים על קורקינט. יהודה ושלומית/ניר פקין

"הפדל נכנס לי לתוך הרגל, היו לי תפרים באזור התאומים", סיפר יהודה לוי. גם למאיה ורטהיימר הייתה חוויה לא קלה, "אני פעם אחת שתיתי ביום שישי בצהריים כוסית אחת ברוטשילד אני חושבת, הייתי בשינקין עם האופניים ונכנסתי לתוך שיח. בול, לתוך שיח", אאוץ'. הסיפור הקשה ביותר היה של טום באום ששבר את השן שהחליק עם האופניים ברחוב הירקון בתל אביב.

מארינה מקסימיליאן. אלירן אביטל, רפי דלויה
השתטחה על הכביש. מארינה/רפי דלויה, אלירן אביטל

מישהי שחוותה תאונה אל נעימה במיוחד הייתה מארינה מקסימיליאן שסיפרה, "כשהייתי ילדה ולמדתי לחצות את הכביש ביום כיפור, ראיתי מקילומטרים שמגיעה אליי ילדה עם אופניים וכבר חשתי בפאניקה ופשוט נשכבתי על הכביש בחוויה של 'אני עומדת להידרס אז אביים את הסצנה הזאת", ורק שיר אלמליח מודה שבכל פעם שהיא עולה על אופניים זה נגמר בתאונה.


וואלה! סלבס לא עולה על אופניים, סתם כי אין זוג מספיק גדול שמתאים למשקל שלה.

דין מירושניקוב. אור גפן,
פתח את הסנטר. דין/אור גפן
שיר אלמליח. רפי דלויה
לא עולה על אופניים. שיר/רפי דלויה
טום באום. לנס הפקות,
שבר שן. טום/לנס הפקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully