וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירז או נטע: עם איזה סטאר הייתם רוצים לזלול בערב חג?

וואלה! סלבס

15.9.2018 / 1:09

רק נדמה לכם שהם לא אוכלים, גם הכוכבים הישראלים יהנו משלל ארוחת החג שיערכו בשבועות הקרובים. וואלה! סלבס רוצה שתבחרו ותצביעו - עם איזה מפורסם אתם הייתם שמחים לשבת על כוס יין ונשנוש מרגש, רותם, גיאור או שלומית?

יש כאלה שמאמינים ששלל מפורסמי ארצנו היפים, השדופים והנוצצים, לא ממש מנשנשים אלא אם מדובר בפיסת חסה או רבע עוף דיאטטי. נו באמת, ברור לכם שגם אילנית לוי היפהפייה, ישראל אוגלבו השרירן או רותם סלע הלוהטת נהנים מארוחת חג דשנה, או שתים, או הרבה יותר במהלך חגי תשרי שחלים עלינו לטובה, לא?

תקופת בין החגים, היא הזדמנות מצוינת עבור וואלה! סלבס לתהות ולחלום בילוי עם הכוכבים הישראלים בערב החג, לארוחה מענגת בת כמה מנות פלוס קינוח, שתכלול לא רק מנה עיקרית מפוצצת ומרק מענג, אלא גם פטפוטים ושיחות על מה שמעניין בחייהם או על חבריהם המפורסמים. גם אתם רוצים? הנה ההזדמנות שלכם לבחור עם מי הייתם זוללים.

סקר שולחן חג סלבס 2018. מערכת וואלה! NEWS
סקר שולחן חג סלבס 2018/מערכת וואלה! NEWS

רכלו על ארוחה לחג בחברת הכוכבים בפייסבוק


כמתנה לחג, אתם יכולים לבחון, להרהר ולבחור בין דינר עם ניקול ראידמן המעושרת לבין ערב של שעשוע בחברת אושיית הרשת מאיה ורטהיימר, בין טיפים להורים טריים עם גיא גיאור לבופה קינוחים בחברת נטע ברזילי. אז עם מי הכי הייתם רוצים ליהנות מארוחת חג? קדימה, הצביעו לכוכב המועדף עליכם. בתיאבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully