וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת הייתה השנה המוצלחת בחייה של אביבית בר זוהר

אמיר צומר ואיתן שפיר

14.9.2018 / 0:01

ג'וני דפ שוקע לעומת מייגן מרקל שזורחת, שלומית מלכה היא המותק של תעשיית הבידור וגם: למה זאת השנה המוצלחת בחייה של אביבית בר זוהר? האזינו לפופולר - פודקאסט התרבות הפופולרית החדש של וואלה! תרבות עם אמיר צומר ואיתן שפיר

כולם שרים איתם, מוחים בגלל דמעה בחשכת אולם הקולנוע ומתרגשים לראות אותם על הבמה. כולם קוראים עליהם במדורי הבידור ולובשים את הבגדים האהובים עליהם, מגיעים למקומות שבהם הם מבלים, כולם צופים, קוראים, נהנים, עוקבים באדיקות ואפילו מרכלים - כוכבי הבידור, הסרטים ותכניות הטלוויזיה, האלבומים המעניינים והאמנים שעושים אותם פשוט מעסיקים את כולם.

פופולר, פודקאסט התרבות הפופולרית החדש של וואלה! תרבות בהגשת אמיר צומר מוואלה! סלבס ואיש יחסי הציבור איתן שפיר, עוסק במה שבאמת מעניין בתחומי התרבות הפופולרית, הבידור ועולם הזוהר. טראש היא מילה גסה? לא עבורם, כיוון שהם מדברים על הנושאים החמים ביותר, בין אם בשולי התרבות או דווקא בלב לבו של המיינסטרים.

בפרק 02# של פופולר, אמיר ואיתן מדברים על המייקאובר של אופירה אסייג והדרך של בן אל תבורי להצלחה מטאורית, ההתמוטטות של ג'וני דפ, לעומת הזריחה של מייגן מרקל שהפכה לבת אצולה בריטית. לכבוד ראש השנה, מפטפטים על שלומית מלכה, מאיה ורטהיימר ועוד כמה מאנשי הבידור המתוקים ביותר, לעומת כמה מהאנשים המזויפים של תעשיית הזוהר ומי יהיו הכוכבים הבולטים בישראל בשנה הקרובה? רמז: האח הגדול כבר יודע.

מכת בחורות8, אביבית בר זוהר. יוסי ציפקיס,
השנה שלה? אביבית בר זוהר/יוסי ציפקיס
ג'וני דפ. GettyImages
לא השנה הטובה בחייו. ג'וני דפ/GettyImages
אופירה אסייג. ניר פקין
עברה מהפך. אופירה אסייג/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully