וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנים טובים או ד"ר משובח? זהו מתי המפורסמים יותר צעירים

וואלה! סלבס

6.10.2018 / 0:22

קרה שראיתם כוכב הוליוודי ולא הבנתם איך הוא לא השתנה, למרות שהוא שוחה בביצת הבידור כל כך הרבה שנים? וואלה! סלבס אספה תמונות של ביונסה, וויל סמית וג'יי לו מלפני שנים והציבה אותן לצד כאלה חדשות. לא תצליחו לנחש איזו מהן ענתיקה

תמיד תהיתם לעצמכם איך שחקנים, זמרים, כוכבי טלוויזיה ושאר סוג-של-מפורסמים נראים טוב כל כך, גם אם הם עומדים מול הפלאשים וחשופים לביקורת של האוהדים כמו גם של השונאים כל כך הרבה שנים? כי כמה מאנשי התעשייה ההוליוודית המשעשעת, לא רק עסוקים כבר שנים ארוכות, אלא גם דואגים שתבחנו אותם על דפי הצהובונים או ברשת כבר עשורים שלמים.

וויל סמית' מרגש על המסך מאז הניינטיז, קווין ביונסה שורפת את הבמות קרוב ל-20 שנה, השחקנית האלי ברי מרגשת בקולנוע עוד לפני חגיגות המילניום ואת ג'ניפר לופז הכרתם בערך רגע אחרי שסיימה להיות ג'ני הקטנה מהבלוק. המשותף לכולם: לא רק שהם מוכשרים ונראים מדהים מבעד למסך או על דפי העיתון, אלא שנדמה שממש לא השתנו חיצונית. האם יכול להיות שהכל בגלל גנטיקה מצוינת ואיפור, או שמא, הכל בזכות מנתחים פלסטיים מעולים?


רכלו על הסלבס שלא משתנים גם בפייסבוק

נחשו תמונה מוקדמת סלבס. אייל שני, הארץ
שמורים פלוס/אייל שני, הארץ

בזמן שאתם תוהים אם שווה לקפוץ להזריק בוטוקס באל. איי וואלה! סלבס אספה בפניכם כמה דוגמאות לכוכבי על שאתם מכירים היטב כבר שנים ארוכות, כאלה כמו גוון סטפני, ג'יימי פוקס ואבריל לאבין, שלא משנה כמה שנים הם בביזנס - נדמה שהלוק שלהם רק משתבח עם השנים. נראה אתכם מצליחים לזהות מה מבין שתי התמונות צולמה קודם לכן, כי חלקן נלקחו בהפרש של למעלה מעשור, כך שהמסקנות ידהימו אפילו אתכם. בהצלחוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully