וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנית גרינברג ואליאב אוזן מדברים על התקופה הקשה בחייהם

12.9.2018 / 0:33

הזוגיות על המסך הקטן, המשולש הרומנטי עם נופר מור, הפרידה והחזרה וכמובן, החתונה שהגיעה שנה לאחר היציאה מהבית. וגם, התקופה הקשה בחייהם - אליאב אוזן ודנית גרינברג מדברים על הכל. וואלה! סלבס מבייצת

ראובן קסטרו

אם אי פעם חיפשתם דוגמה טובה לביטוי "אהבה כנגד כל הסיכויים" הרי שאתם יכולים למצוא אותה בסיפור האהבה של דנית גרינברג ואליאב אוזן, צמד החמד המאוהב שיצא מבית האח הגדול בפיצוץ גדול אך סיים בזוגיות שיכולה להוות מודל לחיקוי ללא מעט זוגות. כן, נראה שגם לאחר שאוזן בחר בנופר מור, שנכנסה לבית האח בסיבוב השני - הם החליטו לשים את הכל מאחוריהם ולחזור האחד לזרועות השנייה.

מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

אליאב אוזן, דנית גרינברג. ראובן קסטרו
חמודים אליאב ודנית/ראובן קסטרו

כעת, ארבע שנים לאחר מכן, בריאיון אישי לאדם סרור - הם יודעים להסתכל על העבר בחצי חיוך ולספר על הקשיים שעברו, על המריבות הגדולות, על תדמית הילד הרע שאליאב טיפח באהבה וכעת מתחרט עליה וכמובן, על רגעי השבירה הדרמטיים של דנית שביקשה לא פעם לצאת מהבית. בהמשך הריאיון מספרים השניים על העסק החדש שהקימו בצפון תל אביב - קליניקה לרפואה אסתטית בשם SEVEN - ועל הפלוסים והמינוסים שבעבודה משותפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אליאב אוזן, דנית גרינברג. ראובן קסטרו
התאהבה בו מהרגע הראשון/ראובן קסטרו

בהמשך הריאיון מספרים השניים על התקופה הקשה שחוו לאחרונה, זאת לאחר שגילו לדנית תאים טרום סרטניים שעלולים להתפתח לסרטן בצוואר הרחם, כך שמיד היא נכנסה לחדר ניתוח על מנת להסיר את התאים. כעת, היא מספרת, אין זכר לתאים כך שכעת הם יכולים להתחיל לחשוב על ילדים, זאת למרות שאליאב מתעקש לחכות מאחר והוא רוצה להבטיח לילדים שלו עתיד כלכלי טוב ומעדיף להתמקד כעת בקריירה על מנת שיוכל להרוויח מספיק כסף לפני שהוא מביא לעולם ילדים.

אליאב אוזן, דנית גרינברג. ראובן קסטרו
מערבבים ביזנס ופלז'ר/ראובן קסטרו
אליאב אוזן, דנית גרינברג. ראובן קסטרו
עם המראיין אדם סרור/ראובן קסטרו
אליאב אוזן, דנית גרינברג. ראובן קסטרו
עברו תקופה לא קלה/ראובן קסטרו
אליאב אוזן, דנית גרינברג. ראובן קסטרו
לא לחוצים להביא ילדים. דנית ואליאב/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully