וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה דומרק והחבר כבר לא ביחד

12.9.2018 / 11:19

אחרי שלל שמועות ואין ספור עליות ומורדות מריה דומרק והחבר, בועז יוסף, החליטו להיפרד אחרי שבע שנות זוגיות. אה כן, הוא גם טרח להוריד את כל התמונות שלה מהאינסטגרם שלו. וואלה! סלבס אומרת ביוש

מריה דומרק. צ'ינו, מערכת וואלה! NEWS
ביוש. מריה ובועז/מערכת וואלה! NEWS, צ'ינו

מכירים את תסמונת מלכת היופי, זו שעל פיה מי שזוכה במלכת היופי זורקת את החבר שלה לאחר מספר ימים או שבועות? אז זהו, שכעת נראה שהיא גם חלה על פליטות ריאליטי. כאלו שהיו בזוגיות שבע שנים, נכנסו לבית האח הגדול, נדלקו על מישהו שהן מכירות שעה וחצי ואז מחליטות לזרוק את האהבה הגדולה בשביל רומן חולף? אז תגידו שלום או יותר נכון לזוגיות של מריה דומרק והחבר בועז יוסף.

מריה דומרק. צ'ינו, מערכת וואלה! NEWS
כבר לא ביחד?/מערכת וואלה! NEWS, צ'ינו

דומרק, שכזכור נכנסה לבית עם הצהרה שיש לה חבר כבר שמונה שנים שמחכה לה מחוץ לבית, הכירה במהלך הריאליטי את רועי קורנבלום והחלה לפתח כלפיו רגשות. החבר האוהב, שחיכה בבית, החליט להעביר לבלונדה מסרים שההתנהגות שלה לא הולמת. הדבר אמנם הלחיץ את מריה אך היא המשיכה לטפח את היחסים עם רועי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מריה דומרק. צילום מסך
בימים טובים יותר/צילום מסך

לאחר היציאה מהבית, ניסו דומרק ויוסף לגשר על הפערים והוא אף הגיע ליום צילומים לקמפיין בכיכובה והפגין אהבה, אך כעת, כך מספרים חברים - השניים החליטו להיפרד או לקחת הפסקה עד שיבינו מה קורה ביניהם. אם לא די בכך, יוסף החליט להוריד את התמונות הרבות שלו ושל מריה מעמוד האינסטגרם שלו. האם זה אומר כי מדובר בפרידה סופית? "כרגע הם לא ביחד", מספר מקורב לשניים, "אבל צריך לזכור שמדובר בזוגיות של שבע שנים, אז הכל יכול לקרות ויש סיכוי שהם עוד יחזרו ומדובר בעוד משבר".

מטעמה של מריה נמסר: "כשיהיה מה לספר, נודיע".

וואלה! סלבס נפרדה מהחבר וזרקה את כל המכתביות שהוא קנה לה. גם את הריחניות.

מריה דומרק. שוקה כהן
רווקה/שוקה כהן
מריה דומרק, האח הגדול. ליאור קסון,
פנויה להצעות/ליאור קסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully