וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק אושפיזין: את מי טום באום רוצה לארח בסוכה שלו?

קים וייס

24.9.2018 / 0:02

לרגל חג הסוכות, וואלה! סלבס פנתה למפורסמים המקומיים ושאלה אותם את מי היו רוצים לארח בסוכה שלהם, התשובות - מפתיעות, מצחיקות וגם קצת מוזרות. וואלה! סלבס אושפיזין שמח

אילוסטרציה

חג הסוכות נקרא גם חג האושפיזין (כאילו, דא?!) או במילים אחרות: החג בו אנחנו לא יכולים להגיד לא להכנסת אורחים כך שכל מי שרוצה יכול לבוא ולהתנחל בסוכה שלכם. כן, גם כאלו שפחות בא לכם לראות את הפנים שלהם כמו הדודה מרחובות או השכנה שחופרת לכם בראש ואין לכם כוח לשמוע אותה. מה לעשות, אלו מנהגי החג אז תאלצו להתמודד.

טום באום. לנס הפקות,
את מי הוא רוצה לארח? טום/לנס הפקות

לעומת האנשים הלא כל כך רצויים, כל אחד ואחת מכם מפנטז שלפתע תופיע בסוכה שלו דמות מהסרטים, כזו שהוא מפנטז לשבת איתה לשיחה של חמש דקות ולשמוע ממנה חוויות, בדיחות או סתם ללרלר על שטויות. אל דאגה, אתם לא לבד כי גם המפורסמים המקומיים מפנטזים לארח בסוכה הפרטית שלהם אנשים מפורסמים מהארץ או מהעולם, אז וואלה! סלבס פנתה אל אותם סלבס ושאלה אותם את מי הם היו רוצים לארח בסוכה האישית שלהם?

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אגם בוחבוט. ניר פקין
היא באה לשיר. אגם/ניר פקין

במקרה של טום באום, הרשימה ארוכה, שלא לומר ארוכה מדי. השחקן הגאה היה רוצה לארח בסוכה שלו את אגם בוחבוט שתשיר לו כמה שירים, את נועה קירל שתרקוד קצת לצלילי המוזיקה, את חברתו ג'ואי ריגר ואת אופירה וברקו שידברו על ענייני היום, אבל לא רק, כי גם את אגם רודברג, ומגי אזרזר הוא היה רוצה לארח אצלו בסוכה.

וואלה! סלבס רוצה לארח בסוכה של את האקס שלה, רק בשביל לקחת לו את הארנק ולברוח לסיבוב קניות בכיכר המדינה.

נועה קירל. ניר פקין
והיא באה לרקוד. נועה/ניר פקין
טום באום. ניר פקין
הולך להיות שמח/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully