וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי מיקה מבשלת לכם ארוחת חג שתגרום לכם ללקק את האצבעות

9.9.2018 / 0:01

רגע לפני שאתם מעמידים את הסירים על הגז ומבשלים ארוחת חג מהמת, קבלו מתכון מיוחד מהאישה, הבלונד וה-אה אה, פנינה רוזנבלום, שהחליטה ללמד אתכם איך מבשלים קציצות דגם טעימות במיוחד. וואלה! סלבס מבשלת

דייב שחר

גם אתם מארחים בחג ולא יודעים מה לבשל או אולי אתם מתארחים אצל בני משפחה ולא רוצים לבוא בידיים ריקות ועדיין מחפשים את המתכון המושלם שישאיר את כולם המומים ויגרום להם ללקק את האצבעות? בדיוק בשביל זה יש לכם את וואלה! סלבס. אה כן, וגם את שי מיקה, שיפתרו לכם את הבעיה עם מתכון מושלם לדג הכי טעים שתטעמו.

שי מיקה. דייב שחר
אז מה מכינים? שי ואסף/דייב שחר

הכוכבת ההורסת הגיעה למלון קראון פלאזה - שם חברה לשף של המלון, אסף מישקובסקי - ביחד איתו הכינו השניים מתכון מיוחד לדג סלמון צרוב ברוטב רימונים. מיקה, אחת שלא ממש מצליחה לתפקד במטבח, נעזרה בכישוריו של השף המוכשר וביחד הם הכינו את המנה המושלמת לשולחן החג. בכל זאת, שתהיו לראש ולא לזנב.
רוצים לדעת איך להכין את המנה הטעימה? וואלה! סלבס מביאה לכם את כל הפרטים:


מצרכים:
-נתח פילה סלמון 200 גרם, 3 כפות תרכיז רימונים, גרגירי רימון טרי מרימון, חצי כוס עדשים שחורים מבושלים במים ומלח, חופן פטריות שימאגי לבנות, שני שיני שום, שני בצלי שאלוט קלופים חצויים, עלי מיקרו כוסברה, פלפל צ'ילי אדום, מלח גס, פלפל גרוס, בטטה חצויה לחצי לא קלופה, חופן תימין טרי, רבע כוס שמן זית, מיץ לימון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שי מיקה. דייב שחר
מה בא לך לאכול?/דייב שחר

אופן ההכנה:
בטטה מדורה: בתבנית מרופדת בנייר אפייה יוצקים כף שמן זית, מפזרים מלח גס, פלפל גרוס, ותימין טרי, מכניסים את רבעי הבטטות ומורחים אותם בשמן והתבלינים, מניחים על גבי התבנית שהחלק עם הקליפה קלפי מעלה ומכניסים לתנור למשך 30 דקות בחום של 190 מעלות, ניתן לבזוק לפני האפייה מעט תרכיז רימונים להשחמה.

סלמון: מחממים במחבת מעט שמן זית וצורבים את נתח הסלמון מכל צדדיו ומתבלים במלח, פלפל גרוס, ותימין, לקראת ההוצאה יוצקים שתי כפות תרכיז רימונים וצורבים במשך דקה עד להשחמה, מכניסים להשלמת בישול לתנור לחמש עד שבע דקות.

עדשים שחורים: מחממים במחבת כף שמן זית וצורבים בצלי שאלוט ושום עד להשחמה, מוסיפים פטריות שימאגי, עדשים שחורים, מעט פלפל צ'ילי אדום, מתבלים במלח ופלפל, מעט מיץ לימון ולקראת סוף ההקפצה להוסיף גרגירי רימון טרי .

שי מיקה. דייב שחר
שימי שמן, שימי מים/דייב שחר
שי מיקה. דייב שחר
מוכנים לטעום?/דייב שחר
שי מיקה. דייב שחר
בתיאבון!/דייב שחר
  • עוד באותו נושא:
  • שי מיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully