וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשפן שהפך למיליונר וכבש את ליבכם

7.9.2018 / 3:03

בזמן שליידי גאגא פיזרה אבק כוכבים במסעדה של אסף גרניט, יעל גולדמן הופתעה במסיבת הפתעה פלוס חתונה מחודשת - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

תמונות גולשים

את הרשימה נפתח עם האישה והפוקר פייס, ליידי גאגא, שהחליטה לצאת לבילוי לילי ברחובות פריז וקפצה למסעדה של לא אחר מאשר שף אסף גרניט המפורסם. הגאגא, לא רק שהגיעה לטעום מהאוכל המשובח של השף אלא גם נכנסה למטבח וניסתה להוכיח את כישוריה כטבחית.

ליידי גאגא במסעדה של אסף גרניט בפריז. תמונות גולשים
עושה בלגן! ליידי/תמונות גולשים

נמשיך למקום הרביעי, שם נמצאת ליידי אחרת, ליידי מלאה בסטייל - יובל שרף שמה - והגיע הזמן לסמס לה מברוק כי היא ובעלה המוכשר, שלומי שבן, מצפים לבייבי שני שיגיח לאוויר העולם כפי שסיפרה לכם ראשונה וואלה! סלבס. הבייבי, שצפוי להיוולד בעוד מספר חודשים יצטרף לתא המשפחתי שכולל כבר את האח הבכור, נורי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יובל שרף, שלומי שבן. ניר פקין
שיהיה במזל! יובל ושלומי/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת עוד ליידי, הפעם אחת שחוגגת 40 שנות קיום, אז אורי פפר החליט להפתיע את אשתו, יעל גולדמן, במסיבת הפתעה בחוף הים. אלא ששם לא נגמרה ההפתעה, כי ברגע השיא - הונפה חופה לאוויר והשחקן המסוקס ביקש מאשתו ההורסת לחדש איתה נדרים, או במילים אחרות להתחתן איתו בשנית.

יעל גולדמן. ניר פקין
פעם שנייה! יעל ואורי/ניר פקין

אנחנו במקום השני והמכובד - שם נמצאת זוגיות סודית, כלומר היא כבר לא כל כך סודית אחרי שוואלה! סלבס חשפה אותה. מדובר כמובן על הזוגיות של כוכבי "אייל נגד אביב" - עידן ארגוב וגל רון - שניסו לשמור על פרופיל שקט אבל נכשלו במשימה, כך שכעת כולם יודעים שהם מאוהבים.

עידן ארגוב וגל רון, מהתכנית אביב או אייל. תמונות גולשים
חמודים. עידן וגל/תמונות גולשים

ובמקום הראשון, איך לא, הבחור שנכנס בסערה לבית האח הגדול וגם לליבכם - ישראל אוגלבו - שאמנם החל את דרכו כחשפן במסיבות רווקות אבל מהר מאוד הפך לאחד האנשים האהובים בישראל כשיצא אחרון מהבית הכי מפורסם וזכה במיליון השקלים ועל הדרך גם בליבה של מגי.

האח הגדול, ישראל אוגלבו זוכה בגמר. מיכה לובטון,
מיליונר. ישראל/מיכה לובטון
  • עוד באותו נושא:
  • הרשימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully