וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא נהיה לזנב: מי אכל למפורסמים את הראש?

קים וייס | אמנון גולדמן

9.9.2018 / 0:01

רגע לפני שהמפורסמים מקבלים את פניה של השנה החדשה - הם מסכמים את השנה החולפת ומגלים מי איש השנה שלהם, מי אכל להם את הראש ומה הם היו משליכים לים? וואלה! סלבס על הדבש ועל העוקץ

אילוסטרציה

השנה החולפת הייתה ללא ספק עמוסה בשערוריות, סקופים ושאר מפורסמים חדשים שנכנסו לחייכם בסערה, אז רגע לפני שאתם אומרים לתשע"ח שלום ולהתראות, וואלה! סלבס בדקה אם המפורסמים המקומיים איך עברה עליהם השנה האחרונה וגילתה כמה תשובות די מפתיעות ומשעשעות.

מה דעתכם על התשובות של הסלבס? רכלו לנו בפייסבוק

יהודה לוי. לנס הפקות,
מי איש השנה שלך? יהודה/לנס הפקות

אז בזמן שאתם מעריצים את הסלבס שלכם, נראה שגם הם מעריצים מפורסמים אחרים, אז מי היה איש השנה שלהם? שלומית מלכה בחרה בבעלה, יהודה לוי, שמצדו בחר באבא שלו. גם מאיה ורטהיימר ושביט ויזל בחרו בבעלים שלהן כאיש שלהן. ומי בחר בנטע ברזילי? גל אמיתי ודפנה לוסטיג החליטו לפרגן לדיווה שהביאה את האירווזיון לישראל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קורין גדעון. רפי דלויה, אביב חופי
מי אכל לך את הראש? קורין/אביב חופי, רפי דלויה

אם חשבתם שוואלה! סלבס אוכלת לכם את הראש, כנראה שהסלבס חושבים אחרים כי קורין גדעון חושבת שחיים אתגר אכל לה את הראש בזמן שמיכל אנסקי הצהירה שאייל שני לא מפסיק לאכול לה את הראש אבל היא לא מתלוננת. ומי אוכל לטום באום את הראש? אופירה וברקו, כמובן.

ומה הם היו משליכים לים? דין מירושניקוב והגברת ורטהיימר היו משליכים בגדים מהארון שלהם, שיר אלמליח הייתה משליכה כמה אנשים שהיא לא מוכנה לנקוב בשמם ואילו לוי החמוד משליך את הקורקינט הידוע לשמצה שלו ושל שלומית. ורק לוסטיג המתוקה רוצה להשליך לים את אי השיוויון, החושך והגזענות. צודקת

וואלה! סלבס רוצה להשליך את כל האנשים שאכלו לה את הראש על זה שהיא שמנה ומכוערת, אז מה אם הם צודקים?!

טום באום. רפי דלויה, אביב חופי
מה היית משליך? טום/אביב חופי, רפי דלויה
מאיה ורטהיימר. לנס הפקות,
מי איש השנה שלך? מאיה/לנס הפקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully