וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכיתה הטיפולית: איך המפורסמים היו כתלמידים?

31.8.2018 / 0:55

אריאנה הפקאצה, בראד האתלט ונשיאת מועצת התלמידים בלייק: רגע לפני פתיחת שנת הלימודים החדשה, וואלה! סלבס בדקה איך העבירו הכוכבים הענקיים מהוליווד את תקופת בית הספר שלהם - והממצאים מפתיעים. שימו לב: אחרי שתקראו, לא יהיה בוחן פתע

עשרות אלפי ילדים ובני נוער כנראה מתבאסים מאוד בסוף השבוע הנוכחי, כיוון שמדובר לא רק בסיומו של עוד קיץ לוהט, אלא גם בסיומו של החופש הגדול. ה-1 בספטמבר אמנם חל מחר (ש'), אבל ביום ראשון הקרוב שערי בתי ספר ברחבי ישראל יפתחו ואיתם גם שנת הלימודים החדשה, שתביא איתה מבחנים, שיעורי בית מתישים, מורות עם עיניים בגב, סנדוויצ'ים בסיסיים וכל שאר החוויות שבין צלצול לצלצול.

ילדים, הקשיבו למורה וואלה! סלבס: מה חשבתם, שרק לכם היה קשה בכיתה? גם כמה מהכוכבים הכי גדולים בעולם כיום היו תלמידים, חלקם שקדנים יותר וחלקם קצת פחות, כך שלרגל שנת הלימודים הבאה, אספה כמה פרטים על איך טיילור סוויפט, אשטון קוצ'ר, ג'יג'י חדיד או אריאנה גרנדה היו בתקופה שבה עוד הגיעו עם ילקוט לכל מקום.

סלבס בתקופת בית הספר. מערכת וואלה! NEWS
הכיתה המעופפת. טיילור סוויפט, ג'ניפר אניסטון וליאונרדו דיקפריו/מערכת וואלה! NEWS

רכלו על הכוכבים בתקופת בית הספר גם בפייסבוק

לידיעתכם, לא כל הזמרים או השחקנים מהוליווד ידעו שיהפכו לשמות שמוכרים למיליוני בני אדם באמריקה וברחבי העולם, עוד בתקופה שבה היו מגיעים לתיכון. היו מעודדות צמודות, היו נשיאות מועצת התלמידים, היו ספורטאים ואפילו כוכבת אחת שלא חששה להתחיל בתגרה עם הבנים - רק כי רצתה. אה, והיה גם את גיל ההתבגרות מזעזע של אנג'לינה ג'ולי, כך שיחד כולם מרכיבים סוג-של-כיתה טיפולית. קראו בהנאה, זה לא נגמר בבוחן פתע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully