וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלבס חושפים: "הכי גרוע להתעורר אחרי לילה שיכור ליד מישהו זר!"

קים וייס ואמנון גולדמן

30.8.2018 / 7:12

אתם נהנים מכוס שיכר? כי מתברר שהמפורסמים המקומיים אוהבים ללגום דרינק עד לא ידע - ואז לגלות מול המצלמה אם שתו פעם עד שאיבדו שליטה ומתי בפעם האחרונה סבלו מהנגאובר קשוח. צפו. וואלה! סלבס חמרמורת

(צילום: דייב שחר ועידו שחם, עריכה: אביב ארגז)

בחסות סמירנוף

יש כאלה שאוהבים לאוהב, אחרים נהנים מעישון של סיגריה כזאת או אחרת, מכורים לאדרנלין או חוטאים במתוק מדי פעם. אבל יש לא מעט אנשים, כולל כמה כאלה מפורסמים שאתם מכירים היטב, שנהנים מכוס אלכוהול, או שתיים, שלוש, או שבמקרים חריגים, פשוט משתכרים עד אובדן חושים. זו ההשפעה של כוס יין/ וודקה/ ויסקי משובח, שלא לדבר על השמפניה שמבעבעת ומפתה לעוד לגימה.


רכלו על המפורסמים לוגמים גם בפייסבוק

גל אמיתי. ראובן קסטרו
לחיים, כפרה. גל אמיתי/ראובן קסטרו

לקראת טקס חיי הלילה של וואלה! בחסות "סמירנוף" שייערך בשבוע הבא, וואלה! סלבס בדקה עם כמה מהאנשים הנוצצים ביותר בביצת הבידור מתי בפעם האחרונה שתו עד לא ידע. התשובות? מפתיעות, כמו זו של ליאור נרקיס שלא הפסיק ללגום באירוע משפחתי, מאיה בוסקילה שהשתכרה לפני כחודש, או השחקן ומנחה השעשועון "קוויקס" גל אמיתי, שעשה זאת ממש בסוף השבוע שעבר. פאן.

"פחחח לא יודעת יומולדת 20-21, אני לא כזאת, אני לא מהאנשים שמשתטחים ונפלו והשתכרו ולא זכרו אף פעם", הודתה אמירה בוזגלו. ג'ודי ניר מוזס, למשל, סיפרה ש"אני אף פעם לא שתיתי, אף פעם לא ביליתי בברים. אני זוכרת שהכרתי את סטיב אז הוא היה הולך לברים עד חמש בבוקר - ולי יש את השם של הפרועה!".

לעומת אירית רחמים ש"מאוד בפוקוס", לדבריה, למנחה קורין גדעון זה קרה לא מזמן. "אני פשוט לא טובה בצ'ייסרים, נתנו לי צ'ייסרים, הכריחו אותי לעשות צ'ייסרים. לא להכריח אותי לעשות צ'ייסרים!", צחקה.

עוד באותו נושא

הצביעו והשפיעו: בואו לבחור את אנשי הלילה של ישראל

לכתבה המלאה
קורין גדעון. ניר פקין
תפוסה חזק. קורין גדעון/ניר פקין

אבל זה לא הכל, כי כשנשאלו מה גרוע יותר: הנגאובר קשוח ביום שאחרי החגיגה, או למצוא את עצמך במיטה ליד מישהו זר, המפורסמים ממש התבלבלו. "הכי גרוע להתעורר ליד מישהו, מישהי שאני לא מכיר", אמיתי ניסה להסביר, "להתעורר ליד מישהו שאני לא מכיר זה הכי גרוע, לעבור צד בלילה בלי לשים לב".

בוסקילה בחרה בחמרמורת המעצבנת, ג'ני צ'רוואני טוענת שמעולם לא התעוררה לצד מישהו שהיא לא מכירה, ג'ודי לא הפסיקה לצחקק במבוכה ורק טום באום נימק ש"לא זה ולא זה כפרה, זה שני סיוטים שאני לא מאחל לשונאים שלי. ההנגאובר כפרה, זה מוות זה יומיים את בחמרמורת לא מעוניינת". צודקת.


וואלה! סלבס שותה ומשתטה יום כן, יום לא. היום כן.

אמירה בוזגלו. אביב חופי, ניר פקין
לא נגמרה מאז תחילת שנות העשרים. אמירה בוזגלו/ניר פקין, אביב חופי
טום באום. רפי דלויה, אביב חופי
השם ישמור מחמרמורת. טום באום/אביב חופי, רפי דלויה
אירית רחמים. ניר פקין
תמיד בפוקוס. אירית רחמים/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully