וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובי סטאר נכנס במשה דץ: "זועק לתשומת לב, יכול לשבת לי..."

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

28.8.2018 / 12:35

מתברר ששני משתתפי האירוויזיון בעבר, ממש לא חברים בהווה - כך שהשקת הריאליטי שבו השתתפו יחד, הייתה הזדמנות לשמוע מה קורה בין משה דץ וחובי סטאר. התוצאה היא טינופת שאפילו לכבשה שושנה יהיה קשה לשמוע. וואלה! סלבס משפט שדה

חובי סטאר נגד משה דץ בהשקת "היחידה" (צילום: ניר פקין)

אלוהים אדירים, מי ידע שסוג-של-סכסוך בין משה דץ לחובי סטאר, שני אשפי אירוויזיון (שהשתתפו בתחרות בעבר) וקולגות לריאליטי צה"לי בהווה, כל כך חמור. כי וואלה! סלבס פשוט נדהמה לגלות מה יש להם לומר זה על זה, חודשים ארוכים אחרי שצולמו יחד לטובת הריאליטי "היחידה", שאת הפקתו סיימו לא על תקן "לא חברים", אלא כשונאים של ממש!


רכלו על הסכסוך בין משה דץ לחובי סטאר בפייסבוק

משה דץ. ניר פקין
לא מוכן לחבק. משה דץ/ניר פקין

בסוף השבוע האחרון, דץ התראיין לקראת עליית העונה השלישית של ריאליטי הלהקה הצבאית של HOT וחברת ADD, אז לא חסך את הביקורת שצבר על חובי במהלך תקופת הצילומים. התוצאה: אש בין השניים, שאמורים היו להיות באותו המחנה.

"לא פתחתי פה על אף אחד, אני סיפרתי את מה שאנשים יראו בפרקים", הסביר דץ לוואלה! סלבס, "מה שאמרתי הוא מה שיהיה בטלוויזיה, אחרת לא הייתי מדבר. אני לא אוהב לדבר על אנשים אחרים". אבל הגרסה של הזמר הצעיר שונה, כי לדבריו "לא פגעתי בו כחבר, כי הוא מעולם לא היה חבר שלי. אני בסך הכל כיבדתי את הבן אדם, כי הוא כפול מהגיל שלי, ואם הבן אדם רוצה להמשיך לדבר על דברים שקרו מלפני שנה אז שיהיה לו בהצלחה. דץ אדם קטן בעיניי!".

עוד באותו נושא

מושיק עפיה משיק את הזוגיות עם אינה, אבל צמוד גם לרוסלנה!

לכתבה המלאה
חובי סטאר. ניר פקין
מה קרה לכבשה שושנה, מאמי? חובי סטאר/ניר פקין

בעוד שלחובי הייתה ביקורת על הקריירה הארוכה של דץ, נדמה שלכוכב הוותיק זה לא בדיוק מפריע. "זה ממש לא מזיז לי! עובדה שאני בגילי, אחרי הקריירה שלי, עדיין, 'כאילו לא הייתה לי קריירה' ונמצא כאן, באותו המקום שהוא נמצא בתחילת הקריירה".

רגע, חשבתם שחובי ישתוק, אז זהו שלא. "בתור בן אדם שמדבר עם התקשורת 35 שנה, לבוא ולדבר כמו שהוא דיבר עליי בכתבה זה דבר מאוד, מאוד קטן לעשות. דבר מאוד, מאוד מסכן לעשות בעיניי ופשוט זעקה לתשומת לב. הוא פשוט, אופס, פחות מעניין", טען, "אחרי 35 שנה של התנהלות בתעשייה הזאת שלנו, קצת עצוב שבן אדם מתנהל ככה".

דץ שלל על הסף פיוס או חיבוק מנומס עם חובי סטאר, הצעיר בינם היה בוטה קצת יותר. "אז בוא אעדכן את צופי וואלה! סלבס. דץ לא בסדר, דץ בן אדם כזה קטן ואני לא רוצה להגיד על מה הוא יכול לשבת!", צעק, "הכבשה שושנה יכולךה לקפוץ לי, מאמי!". וואו.


וואלה! סלבס יודעת שמדובר בחודש הסליחות, כך שלא הייתה סולחת לעצמה אם הייתה מוותרת על הראיון הזה. תענוג.

צוות העונה השלישית של "היחידה". ניר פקין
לא בקטע של לעמוד זה לצד זה. דץ וחובי עם משתתפי "היחידה"/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully