וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגיל המשעשע של דני קושמרו ורוני דניאל

26.8.2018 / 0:02

כתבי חברת החדשות מהמסך החליטו להכניס קצת 'פלפל' למערכת הרצינית - כך שארגנו מתיחה משעשעת עבור חברם למערכת, כתב הבריאות יואב אבן. ברור שהם הצליחו. וואלה! סלבס יגאל שילון

רוני דניאל, יואב אבן, דני קושמרו. מערכת וואלה! NEWS
עושים צחוקים בחדשות. יואב אבן, דני קושמרו ורוני דניאל/מערכת וואלה! NEWS

אתם רגילים לראות אותם על המסך שלכם כשהם אקטואליים, קשוחים ובעיקר אמינים - כשהם מדווחים לכם על החדשות הכי חשובות של היום, אבל נראה שבחברת החדשות יודעים גם לעשות גם איך להתבדח ולהשתובב. הנה, רק תראו את רגיל המתיחה שהם עשו לחבר המערכת שלהם, כתב הבריאות המעונב - יואב אבן.


מה דעתכם על המתיחה? רכלו לנו בפייסבוק

יואב אבן.
הכרזה המזויפת

בימים אלו נערכת הצבעה לטקס פרסי חיי הלילה של וואלה! בחסות סמירנוף. ישנן כמה קטגוריות בהן אפשר להבציע כדי לבחור את אנשי הלילה של השנה, והשניים המציאו קטגוריה שלא קיימת באמת בתחרות בשם "בליין השנה מספר אחד", כלומר, הבחור שאוהב לרקוד, ליהנות ולבלות עד השעות הקטנות של הלילה.

כתבי החדשות בהנהגת דני קושמרו, רוני דניאל ולי אברמוביץ' החליטו להשתעשע ולמתוח את אבן, כך שהם הכינו מודעה מיוחדת המכריזה על כתב הבריאות כמועמד בתחרות לקטגוריה המדוברת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יואב אבן. ברני ארדוב
אאהה.. פספסת, אה או! יואב/ברני ארדוב

בשבוע שעבר, חצי שעה לפני שאבן אמור לעלות לשידור חי במסגרת המהדורה המרכזית ולדווח על מספר החולים במחלת העכברת - הוא קיבל את הבשורה כי הוא מועמד בקטגוריה. אם לא די בכך, ממש באותם רגעים, החלו חברי המערכת לשלוח הודעות ואיחולים לאבן על המועמדות בקטגוריה על מנת להפוך את הידיעה לאמינה יותר.

חבריו של אבן, שהבחינו כי הכתב המסוקס לא ממש קיבל את הבדיחה באהבה ודי נלחץ - החליטו לספר לו כי הם בסך הכל צחקו איתו וכי מדובר במתיחה.


וואלה! סלבס ניסתה למתוח את אחותה אז היא סיפרה לה שהיא שכבה עם בעלה. אה, בעצם זה באמת קרה.

דני קושמרו. ניר פקין
בתפקיד דן שילון: דני/ניר פקין
מסיבה דדמאוס. שוקה כהן
בליין השנה. יואב/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully