וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן אטיאס מחליפה בשקל תשעים

23.8.2018 / 0:29

בזמן שברק שמיר קטף קמפיין בינלאומי, מורן אטיאס הגיעה לארץ כדי לשפץ את השתלים בחזה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה.

סריקה

את הרשימה נפתח עם מברוק לכוכבת "האח הגדול", מגי טביב, שבזמן שהיא מחכה שהחבר שלה, ישראל אוגלבו, ייצא מבית האח הגדול ויחבור אליה - היא בינתיים שכרה לעצמה דירה, כזו שגם תספיק לחבר האוהב, במידה והוא לא יזכה בדירה, כמובן.

מגי טביבי. לנס הפקות,
מובינג. מגי/לנס הפקות

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא מישהו שדווקא מתגבר על פרידה, קוראים לו ברק שמיר והוא עושה זאת בעזרת עוד קמפיין בינלאומי שהוא קטף. כן, רגע אחרי הפרידה מנועה קירל - הדוגמן הבינלאומי, שכבר דגמן בעבר לורסאצ'ה ודיסקוורד, יחייך אליכם בקרוב משלטי חוצות ברחבי העולם כשהוא מדגמן בגדים של ענקית הספורט, "נייקי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ברק שמיר. שוקה כהן
בינלאומי! ברק/שוקה כהן

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת עוד אחת שעושה כבוד בינלאומי, הפעם מדובר בכוכבת הכי גדולה שידעה מדינת ישראל אי פעם, גל גדות, כמובן, שלא רק שהפכה לאחת הכוכבות המפורסמות בעולם אלא גם לאחת השחקניות הכי מרוויחות של השנה האחרונה לצד שמות כמו אנג'לינה ג'ולי וסקרלט ג'והנסון.

גל גדות. GettyImages
שווה מיליונים! גל/GettyImages

אל המקום השני והמכובד מגיעה מישהי שאת המיליונים שלה היא כבר מזמן הפסיקה לספור אבל את הפרובוקציות היא דווקא סופרת בהנאה, ככה זה כשקים קרדשיאן מחפשת דרך מוקרית וגם קצת קריפית לפרסם את מוצרי האיפור שלה ונכנסת לחדר המתים על מנת להדגים את המוצרים על גופה של אישה מתה.

קים קרדשיאן. צילום מסך
היא באמת מתה? קים/צילום מסך

ובמקום הראשון, איך לא, עוד כוכבת ישראלית שמביאה מלא כבוד בעולם, אז תגידו שלום למורן אטיאס שקפצה לביקור פתע בארץ וכל זה רק בשביל לעבור ניתוח סודי. אז לא, לא מדובר בניתוח מסוכן, חלילה וחס - אלא בהליך כירורגי להחלפת שתלי הסיליקון בחזה, כי ככה הרופא הורה לה לעשות.

מורן אטיאס. שוקה כהן
הגדילה בשקל תשעים. מורן/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully